Skip to main content

Topics worden gesloten beschouwt zonder oplossing

• 24 november 2024
  • 30 reacties
  • 428 Bekeken

Toon eerste reactie

30 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8624 reacties
  • 28 februari 2025

Gewoon even afwachten totdat het is opgeleverd.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025
eric schreef:

Gewoon even afwachten totdat het is opgeleverd.

Wat is dat nou voor een zeer kortzichtige en ik wil haast zeggen ; struisvogel politiek uitermate domme, suggestie ?

Het probleem ligt bij “jullie”, de aanbieder van een bepaakde “dienst”, zeg maar de basis functie van een “dienst”verlener … dat zij daarnaast ook nog eens (pro)actief verkeerde informatie verlenen is toch helemaal van de zotte te noemen.

Jammer dat kennelijk een stuk introspectie bij ook jou ontrbreekt,

nogmaals ; is er ook ergens inhoudelijke inhoud te verwachten op mijn vraag naar de

toegapste techniek van de eventueel nog op te leveren verbinding ?

eelco vitalis

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

@vitalae Sorry voor de late reactie, Tommie is op dit moment niet aanwezig en jouw topic is in een andere bak terecht gekomen.

Ik kan mij voorstellen dat je je met deze tegenstrijdige informatie geen raad weet. Sorry voor het misverstand. Ik help je uiteraard graag om te achterhalen welke technologie je krijgt. Ik sta voor je klaar! 

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN)? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk bij jouw abonnement. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 9 maart 2025

DM verstuurd, feedback ?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 13 maart 2025

Hallo,

vandaag een mailing ontvangen vanuit Tele2 ;

“ Beste klant,

Tele2 Thuis stopt binnenkort. Om verbonden te blijven krijg je stabiel en betrouwbaar Internet van Odido. Daarvoor hoef je alleen maar een nieuw modem aan te sluiten. Klaar is Kees.

Je gaat over op standaard Internet van Odido vanaf: 15 juni 2025. “

Op eerste gezicht lijkt dit goed nieuws na zo lang wachten op beweging ?

Echter vraag ;

• vanaf 15 juni betekend nog niet dat er ook wat gebeurt …
  • het is mij niet duidelijk wat bedoelt wordt met standaard internet van Oidido,is dat dan een Oidido DSL verbinding waarbij de Tele2 DSL verbinding beindigd wordt; indien dat het scenario is het dan absoluut noodzakelijk dat ik ook een andere DLS modem ga ontvangen, deze van Tele2 is vlgs mijn geheugen vorig jaar zomer ook al vervangen en ik vind als het technisch niet nodig is eigenlijk zonde en verspilling want ik ga daarna ook weer over naar glas etc.
  • Het is mij nog steeds niet duidelijk welke techniek bij het glas gebruikt gaat worden, zoals eerder in onze email wisselingen gevraagd en verwarrend beantwoord gekregen…

dank voor het geduld, begrip en zorgvuldig beantwoorden

eeco vitalis

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen