Ik zou sinds afgelopen vrijdag internet via t-mobile moeten krijgen (komend van een glasvezel verbinding via Youfone (KPN)).
De Guidion monteur heeft alles aangesloten (incl een nieuw Huawei PON kastje voor nog sneller internet). Echter knipperde het PON lampje, volgens de monteur van Guideon ligt het probleem aan de KPN kant.
Nu is vanochtend hier een hele vriendelijke monteur geweest namens KPN en volgens hen ligt het aan T-Mobile, dit is uiteindelijk ook bevestigt door de werknemer van de t-mobile backoffice waar de monteur mee belde.
T-Mobile moet nu contact met mij gaan opnemen (volgens de backoffice medewerker) en er zal zo snel mogelijk (lees: binnen enkele dagen) een monteur langs komen. Dus sowieso fingers crossed dat ik snel word gebeld.
Ik werk deels vanuit huis en ik heb internet nodig en moet ook video bellen (die ik nu niet kan doen ivm hoge dataverbruik). Ik heb nog een aantal gb over van mijn mobiele bundel maar ja, dat is natuurlijk niet echt de bedoeling dat ik die er helemaal doorheen boor zo aan het begin van de maand.
Kan ik een vergoeding tegemoet zien qua internet kosten of iets dergelijks, ik (en ook mijn vrouw) hebben geen mobiele bundel bij t-mobile (ik las dat er voucher voor een onbeperkte bundel anders word gegeven).
Ik zou graag hier een zo snel mogelijk een oplossing voor krijgen.