Skip to main content
Beantwoord

Niet vermelde eenmalige kosten


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb 2 maanden geleden gebeld om me te laten informeren voor T-mobile thuis, omdat ik op mezelf ging wonen. Mijn mobiel sim only loop ook bijna af dus ik wou kijken of ik bij T-mobile bleef of ergens anders een combi thuis/mobiel nam. Toen gekozen voor mn mobiel om te zetten naar unlimited data en T-mobile thuis te nemen met 1000mbps en dit is verder over de telefoon geregeld. Tijdens dit gesprek is bij alleen niet verteld over de eenmalige kosten die er bij zouden komen, dus ik was aardig verrast toen dit opeens werd afgeschreven. Hoord dat niet altijd vermeld te worden? Ook aan de telefoon

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @KevinE, welkom op de Community!

Goed punt en absoluut belangrijke feedback: volgens mij is iedereen er voorstander van om zo correct en volledig mogelijk geïnformeerd te worden, dat geldt voor alle kanalen waarop besteld kan worden: telefonisch, online, in de T-shops en deur-aan-deur. Dat dit niet gedaan is, is erg jammer en ik kan me best voorstellen dat je hier enigszins verrast door bent, sorry! 

Dat gezegd hebbende, ben ik het ook eens met @prodigy en @Waqqas: je wordt nadien per e-mail geïnformeerd over alle kosten die contractueel vastgelegd zijn, zo ook de installatie- en activatiekosten. Dat betekent natuurlijk niet dat je proactief niet ingelicht mag worden met betrekking tot de eenmalige kosten, daar sluit ik me helemaal bij aan. Deze feedback wordt meegenomen en ik hoop dat dit in elk toekomstig salesgesprek aan bod komt.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20362 reacties
  • 7 mei 2021

Hallo @KevinE 

Ik begrijp dat je unlimited mobiel hebt omgezet naar unlimited en daarnaast een internet premium abonnement hebt afgesloten? Heb je ook klantvoordeel geactiveerd zodat je voor beide diensten 25 euro betaald?

Met de eenmalige kosten bedoel je dan de kosten voor internet premium?

De activatie kosten van €25 en installatiekosten van €37,50 zitten daar standaard bij, dit is ook duidelijk te zien bij een online bestelling.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 mei 2021

Het gaat over de activatie en installatiekosten inderdaad. Zoals ik al zei is het over de telefoon gegaan, niet online. Hoeft dit niet ook overde telefoon gemeld te worden?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20362 reacties
  • 10 mei 2021

@KevinE 

Als het niet bekend is voor een klant is het vermelden van de eenmalige kosten wel zo handig of je kan het zelf vragen.

Maar als je dus al een beetje rondkijkt op de website dan zie je die kosten ook.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 mei 2021

Hele rare reactie. Als ik bel om me te laten informeren over de prijs en dergelijken dan moet dit toch gewoon vermeld worden… Ook aan de telefoon.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20362 reacties
  • 10 mei 2021

Als je vraagt om de prijs en dergelijken dan kan je wel verwachten dat je over alle kosten geïnformeerd wordt.


  • 174 reacties
  • 11 mei 2021

Hadden we maar iets als een bevestigingsmail waarin zulke dingen zwart op wit staan…

Ik ben het met je eens dat je hiervoor ook telefonisch gewoon geïnformeerd moet worden, met of zonder expliciete navraag, maar hierover verbaast zijn als dit gewoon op de bevestiging staat die je kort na gesprek nog ontvangt vind ik ook gek. Wijze les voor toekomstige abonnement/diensten/contracten die je nog af gaat sluiten als je op jezelf woont. Alles wat geld te maken heeft per mail laten bevestigen en controleren.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10739 reacties
  • Antwoord
  • 11 mei 2021

Hoi @KevinE, welkom op de Community!

Goed punt en absoluut belangrijke feedback: volgens mij is iedereen er voorstander van om zo correct en volledig mogelijk geïnformeerd te worden, dat geldt voor alle kanalen waarop besteld kan worden: telefonisch, online, in de T-shops en deur-aan-deur. Dat dit niet gedaan is, is erg jammer en ik kan me best voorstellen dat je hier enigszins verrast door bent, sorry! 

Dat gezegd hebbende, ben ik het ook eens met @prodigy en @Waqqas: je wordt nadien per e-mail geïnformeerd over alle kosten die contractueel vastgelegd zijn, zo ook de installatie- en activatiekosten. Dat betekent natuurlijk niet dat je proactief niet ingelicht mag worden met betrekking tot de eenmalige kosten, daar sluit ik me helemaal bij aan. Deze feedback wordt meegenomen en ik hoop dat dit in elk toekomstig salesgesprek aan bod komt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen