Beantwoord
Mislukte voorlichting installatiemonteur
Op 7 juni 2017 telefonisch de overstap geregeld naar T-mobil3 thuis. Achteraf gezien de grootste fout die je ooit kan maken!!!!
Telefonisch mijn wensen doorgegeven met overstapservice, complete installatieservice en dat was geregeld. Mijn diensten zouden 8 juli 2017 gebruikt kunnen worden. Vervolgens krijg je de bevestiging en blijkt het maandpremie niet overeen te komen als wat telefonisch besproken was.
De dag erop gebeld en de medewerker kon ook niet vertellen waar dat verschil vandaan kwam. Vervolgens kwam de vraag; u regelt zelf de overstap? Uhh... nee heb overstapservice. Nou niet dus! Moest zelf maar even regelen dat het opgezegd werd bij mn oude provider. Lekker bezig hoor!
Vervolgens krijg ik 26 juni 2017 een sms van Guideon om een afspraak in te plannen met de installatiemonteur. Bij het online regelen blijk dat de complete installatieservice niet compleet is. De 1e tv word gratis aangesloten maar de 2e tv kost 17.50 euro om aan te sluiten. Echt een complete installatie is het dus niet!
Daarop weer contact opgenomen met T-mobile thuis. De medewerkster kon mij er niks over vertellen en verbond mij door met Guideon. Die vertelde mij dat de 2e tv in de kleine lettertjes stond. Lekker transparant en integer van T-mobile!
Vervolgens hoor ik dat ze pas 12 juli 2017 kunnen installeren. 4 dagen na de afgesproken datum. Kpn was per 10 juli 2017 opgezegd. Dus 2 dagen zonder internet en televisie. Dat met 2 kinderen! Eerder konden ze echt niet komen.
Wederom contact gelegd met T-mobile thuis. Om een lang verhaal kort te maken. T-mobile thuis zegt; de 14 dagen bedenktijd zijn verstreken dus we kunnen en gaan niet meer annuleren. Je kunt of een boete betalen of het contract in stand houden.
Als ik binnen die 14 dagen geweten had dat Guideon niet tijdig kon installeren had ik in die periode al geannuleerd. Echter word je pas na 19 dagen in de gelegenheid gesteld om een afspraak te maken en kom je er dan pas achter dat je diensten tijdig geleverd kunnen worden!!!
In mijn beleving wilt T-mobile alleen zichzelf denken en laat klanten stikken. Ik ga ook mijn mobiele abonnement bij T-mobile stopzetten. Ik wil niks meer met dat bedrijf te maken hebben!
Telefonisch mijn wensen doorgegeven met overstapservice, complete installatieservice en dat was geregeld. Mijn diensten zouden 8 juli 2017 gebruikt kunnen worden. Vervolgens krijg je de bevestiging en blijkt het maandpremie niet overeen te komen als wat telefonisch besproken was.
De dag erop gebeld en de medewerker kon ook niet vertellen waar dat verschil vandaan kwam. Vervolgens kwam de vraag; u regelt zelf de overstap? Uhh... nee heb overstapservice. Nou niet dus! Moest zelf maar even regelen dat het opgezegd werd bij mn oude provider. Lekker bezig hoor!
Vervolgens krijg ik 26 juni 2017 een sms van Guideon om een afspraak in te plannen met de installatiemonteur. Bij het online regelen blijk dat de complete installatieservice niet compleet is. De 1e tv word gratis aangesloten maar de 2e tv kost 17.50 euro om aan te sluiten. Echt een complete installatie is het dus niet!
Daarop weer contact opgenomen met T-mobile thuis. De medewerkster kon mij er niks over vertellen en verbond mij door met Guideon. Die vertelde mij dat de 2e tv in de kleine lettertjes stond. Lekker transparant en integer van T-mobile!
Vervolgens hoor ik dat ze pas 12 juli 2017 kunnen installeren. 4 dagen na de afgesproken datum. Kpn was per 10 juli 2017 opgezegd. Dus 2 dagen zonder internet en televisie. Dat met 2 kinderen! Eerder konden ze echt niet komen.
Wederom contact gelegd met T-mobile thuis. Om een lang verhaal kort te maken. T-mobile thuis zegt; de 14 dagen bedenktijd zijn verstreken dus we kunnen en gaan niet meer annuleren. Je kunt of een boete betalen of het contract in stand houden.
Als ik binnen die 14 dagen geweten had dat Guideon niet tijdig kon installeren had ik in die periode al geannuleerd. Echter word je pas na 19 dagen in de gelegenheid gesteld om een afspraak te maken en kom je er dan pas achter dat je diensten tijdig geleverd kunnen worden!!!
In mijn beleving wilt T-mobile alleen zichzelf denken en laat klanten stikken. Ik ga ook mijn mobiele abonnement bij T-mobile stopzetten. Ik wil niks meer met dat bedrijf te maken hebben!
Beste antwoord door Anonymous
Hoi Laantjuh87,
Welkom op de forum van T-Mobile.
Alleen wel vervelend op de manier waarom je nu op de forum bent gekomen. Wat betreft de 14 dagen bedenktijd, dat moet T-Mobile nu eenmaal in acht nemen en pas daarna kunnen ze gaan inplannen en/of aansluiten. Dit is bij elke provider zo, alleen vervelend dat je dan pas er achter komt dat alles niet verloopt zoals je wil dat het moet verlopen. Het aansluiten van een 2e toestel is eigenlijk bijna bij elke provider voor jezelf! De monteur sluit altijd internet aan en het eerste toestel dat in huis staat, als dat allemaal werkt dan kan je zelf aan de slag om je 2e toestel aan te sluiten. Wil je dit dan toch door de monteur laten doen, dan zijn er kosten, dit ook bij veel van de andere providers het geval.
2 dagen zonder TV of Internet met 2 kinderen is natuurlijk best lastig en misschien dat iemand van T-Mobile kan inzien of ze niet nog een monteur eerder kunnen sturen. Uiteraard is er altijd een planning nodig en het kan voorkomen dat er gewoon niemand meer is om je eerder te helpen. Mijn advies zou dan ook zijn: Sluit pas je oude contract af als je de nieuwe al in huis hebt. Je zit dan nooit zonder, misschien dat je even een dubbel abonnement hebt, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je altijd aansluiting hebt en niet 2 dagen zonder zit. Daarom is de dienst helpen met overstappen en opzeggen van oude provider leuk, maar dat doen wij hier liever zelf want dan heb je het ook zelf in de hand. Misschien wil één van de twee providers je tegemoet komen en iets langer abonnement geven of eerder laten aansluiten? Maar dat is aan de moderatoren van T-Mobile :$
Wel jammer, en een mis communicatie, over je maand bedrag. Daarin kan ik natuurlijk niet zien wat er fout is gegaan, kan niet lezen of dit nu is opgelost. En jammer om te lezen dat je gelijk rigoureus wil stoppen met T-Mobile en zelfs met T-Mobile Mobiel. Als ze je daar toch al jaren goed hebben behandeld, dan moet er nu toch ook een uitweg kunnen komen. Wat heb je nu met je T-Mobile thuis gedaan? Lees niet of je nu toch gewoon doorgaat of niet.
Misschien heeft mijn verhaal niet veel geholpen, maar ik hoop dat je er met T-Mobile samen uit komt. Uit mijn ervaringen kan ik je zeggen dat ze me altijd goed hebben geholpen en er altijd wel een oplossing te vinden valt. Ook van andere mensen merk ik hier online dat ze vaak goed worden geholpen. Geef ze dus nog even wat ruimte en tijd en dan hoop ik dat het goed komt :$
Succes en toch nog een fijne dag gewenst! Je verhaal hier plaatsen heeft je vast een kleine last van je schouder geholpen.
Bekijk origineelWelkom op de forum van T-Mobile.
Alleen wel vervelend op de manier waarom je nu op de forum bent gekomen. Wat betreft de 14 dagen bedenktijd, dat moet T-Mobile nu eenmaal in acht nemen en pas daarna kunnen ze gaan inplannen en/of aansluiten. Dit is bij elke provider zo, alleen vervelend dat je dan pas er achter komt dat alles niet verloopt zoals je wil dat het moet verlopen. Het aansluiten van een 2e toestel is eigenlijk bijna bij elke provider voor jezelf! De monteur sluit altijd internet aan en het eerste toestel dat in huis staat, als dat allemaal werkt dan kan je zelf aan de slag om je 2e toestel aan te sluiten. Wil je dit dan toch door de monteur laten doen, dan zijn er kosten, dit ook bij veel van de andere providers het geval.
2 dagen zonder TV of Internet met 2 kinderen is natuurlijk best lastig en misschien dat iemand van T-Mobile kan inzien of ze niet nog een monteur eerder kunnen sturen. Uiteraard is er altijd een planning nodig en het kan voorkomen dat er gewoon niemand meer is om je eerder te helpen. Mijn advies zou dan ook zijn: Sluit pas je oude contract af als je de nieuwe al in huis hebt. Je zit dan nooit zonder, misschien dat je even een dubbel abonnement hebt, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je altijd aansluiting hebt en niet 2 dagen zonder zit. Daarom is de dienst helpen met overstappen en opzeggen van oude provider leuk, maar dat doen wij hier liever zelf want dan heb je het ook zelf in de hand. Misschien wil één van de twee providers je tegemoet komen en iets langer abonnement geven of eerder laten aansluiten? Maar dat is aan de moderatoren van T-Mobile :$
Wel jammer, en een mis communicatie, over je maand bedrag. Daarin kan ik natuurlijk niet zien wat er fout is gegaan, kan niet lezen of dit nu is opgelost. En jammer om te lezen dat je gelijk rigoureus wil stoppen met T-Mobile en zelfs met T-Mobile Mobiel. Als ze je daar toch al jaren goed hebben behandeld, dan moet er nu toch ook een uitweg kunnen komen. Wat heb je nu met je T-Mobile thuis gedaan? Lees niet of je nu toch gewoon doorgaat of niet.
Misschien heeft mijn verhaal niet veel geholpen, maar ik hoop dat je er met T-Mobile samen uit komt. Uit mijn ervaringen kan ik je zeggen dat ze me altijd goed hebben geholpen en er altijd wel een oplossing te vinden valt. Ook van andere mensen merk ik hier online dat ze vaak goed worden geholpen. Geef ze dus nog even wat ruimte en tijd en dan hoop ik dat het goed komt :$
Succes en toch nog een fijne dag gewenst! Je verhaal hier plaatsen heeft je vast een kleine last van je schouder geholpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.