Beantwoord
Installatie T-mobile internet
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag hebben wij de monteur op bezoek gehad voor onze nieuwe t-mobile internet abonnement. Deze gaf aan dat het hem niet is gelukt om een verbinding te realiseren.
Bij telefonisch contact met de klantenservice medewerker stelde ik de vraag hoe dit opgelost zou worden. Daarnaast gaf ik aan dat wij zonder een actieve verbinding geen abonnementskosten in rekeninggn gebracht wil krijgen. De medewerker gaf aan dat ze in haar applicatie ziet dat de verbinding niet is gerealiseerd en dat het abonnement ps ingaat zodra dit wel het geval is. Nu krijg ik echter wel een mail binnen dat het abonnement is geactiveerd en per vandaag ingaat. Graag het verzoek dit te corrigeren. Daarnaast hoop ik dat de verbinding snel wordt gerealiseerd. Zonder verbinding kan ik mijn werkzaamheden thuis niet verrichten en hebben we ook geen televisie.
In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Mvg,
Omer Yasar
Vandaag hebben wij de monteur op bezoek gehad voor onze nieuwe t-mobile internet abonnement. Deze gaf aan dat het hem niet is gelukt om een verbinding te realiseren.
Bij telefonisch contact met de klantenservice medewerker stelde ik de vraag hoe dit opgelost zou worden. Daarnaast gaf ik aan dat wij zonder een actieve verbinding geen abonnementskosten in rekeninggn gebracht wil krijgen. De medewerker gaf aan dat ze in haar applicatie ziet dat de verbinding niet is gerealiseerd en dat het abonnement ps ingaat zodra dit wel het geval is. Nu krijg ik echter wel een mail binnen dat het abonnement is geactiveerd en per vandaag ingaat. Graag het verzoek dit te corrigeren. Daarnaast hoop ik dat de verbinding snel wordt gerealiseerd. Zonder verbinding kan ik mijn werkzaamheden thuis niet verrichten en hebben we ook geen televisie.
In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Mvg,
Omer Yasar
Beste antwoord door Brian
Hi oyasar, ik heb meteen even je verbinding gecontroleerd en er lijkt wat vertraging te hebben gezeten in het signaal vanuit de netbeheerder maar inmiddels zie ik een verbinding! Werkt alles aan jouw kant nu ook?
Je Mobiele en Vast Internet abonnementen worden inderdaad automatisch gekoppeld en je ontvangt dan elke maand éxtra voordeel waaronder € 2,50 korting op je abonnement. We noemen dit Mobiel + Thuis Voordeel. Hiervoor moeten beide abonnementen op dezelfde naam en het hetzelfde adres staan. Ik heb het voor jou meteen even nagekeken en op dit moment maak je geen gebruik van dit voordeel. Heb je al een mobiel abonnement op jouw naam? Controleer dan even via My T-Mobile of de adressen hetzelfde zijn, zo niet dan kan je dit meteen aanpassen!
Bekijk origineelJe Mobiele en Vast Internet abonnementen worden inderdaad automatisch gekoppeld en je ontvangt dan elke maand éxtra voordeel waaronder € 2,50 korting op je abonnement. We noemen dit Mobiel + Thuis Voordeel. Hiervoor moeten beide abonnementen op dezelfde naam en het hetzelfde adres staan. Ik heb het voor jou meteen even nagekeken en op dit moment maak je geen gebruik van dit voordeel. Heb je al een mobiel abonnement op jouw naam? Controleer dan even via My T-Mobile of de adressen hetzelfde zijn, zo niet dan kan je dit meteen aanpassen!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.