Beantwoord
Glasvezel in de meterkast, maar geen stroom mogelijkheden
Ik ben geïnteresseerd in T-Mobile thuis en heb glasvezel in de meterkast.
Helaas is daar geen mogelijkheid voor een stroompunt te realiseren.
-Verleggen jullie de glasvezel ook naar de woonkamer, waar de rest afgemonteerd kan worden, zoals internet en tv?
- hebben jullie andere oplossingen voor het aanbrengen van glas in de woonkamer?
Helaas is daar geen mogelijkheid voor een stroompunt te realiseren.
-Verleggen jullie de glasvezel ook naar de woonkamer, waar de rest afgemonteerd kan worden, zoals internet en tv?
- hebben jullie andere oplossingen voor het aanbrengen van glas in de woonkamer?
Beste antwoord door Brian
Hi Gui75, ik voorzie je graag van meer duidelijkheid mét links naar de relevante informatie, bekijk ze zeker even!
Je opties zijn dus:
Bekijk origineel- Wat montage in de meterkast betreft, dit wordt gedaan door de netbeheerder (vaak Reggefiber), in Nederland bestaan er richtlijnen voor de indeling van een meterkast, ik weet het niet 100% zeker maar ik kan mij voorstellen dat dit ook voor Reggefiber geldt. De meterkast is dus de "standaard" plek. Meer informatie daarover en de richtlijnen vind je hier op Mijn Aansluiting.
- Het aansluiten van de modem op de FTU wordt gedaan door onze monteur. Hierbij wordt een kabel van maximaal een halve meter gebruikt, wij kunnen de modem dus niet verleggen. Alles wat onder de Installatiegarantie valt vind je hier. Deze werkzaamheden zijn kosteloos.
- Alle werkzaamheden die niét binnen de Installatiegarantie vallen voert de monteur graag voor je uit maar hiervoor wordt er dan een meerprijs in rekening gebracht. Wil je dit liever zelf doen of zelf op zoek naar een andere installateur? Dan kan dat uiteraard, je bent zeker niet verplicht om dit door onze installatiepartner te laten doen! Alle meerwerktarieven vind je hier . Zo te horen is er bij jou mogelijk veel werk te verrichten, het is daarom lastig om van te voren een exacte indicatie te geven, dit zal ter plekke bekeken moeten worden en van de werkzaamheden afhangen.
Je opties zijn dus:
- De FTU laten verplaatsen door de netbeheerder met de eventuele kosten die zij daar voor in rekening brengen (dit blijft hetzelfde ongeacht welke provider je kiest)
- De FTU in de meterkast laten zitten, daar de modem op aansluiten en de monteur de kabels weg laten werken op de plint (Installatiegarantie)
- De FTU in de meterkast laten zitten, daar de modem op aansluiten en zelf de kabels wegwerken (de goedkoopste optie)
- De FTU in de meterkast laten zitten, daar de modem op aansluiten en op zoek gaan naar een andere installateur om het meerwerk te laten verrichten
- De FTU in de meterkast laten zitten, daar de modem op aansluiten en onze installatiepartner Guidion het meerwerk laten verrichten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.