Beantwoord
Geen licht in glasvezel verbinding
De monteur van T-mobile heeft een modem opgehangen op 11 januari.
Maar, er zit geen licht op de glasvezel verbinding van Reggefiber.
Ik heb T-mobile al zeven keer gebeld, en Reggefiber twee keer.
T-mobile dient een call aan te maken bij Reggefiber om het aan te laten sluiten.
Ik wil heel graag internet!
Willen/kunnen jullie dit regelen?
Maar, er zit geen licht op de glasvezel verbinding van Reggefiber.
Ik heb T-mobile al zeven keer gebeld, en Reggefiber twee keer.
T-mobile dient een call aan te maken bij Reggefiber om het aan te laten sluiten.
Ik wil heel graag internet!
Willen/kunnen jullie dit regelen?
Beste antwoord door Brian
Hi Anita, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Ik heb het meteen nagekeken en de netbeheerder voor glasvezel blijkt niet aan te kunnen sluiten. We hebben een verzoek uitgestuurd naar KPN om een nieuwe opdracht aan te maken zodat dit wél mogelijk is. We gaan voor je aan de slag, excuses voor de vertraging!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.