Hi community,
Ik word inmiddels al maanden door Odido en andere partijen van het kastje naar de muur gestuurd dus ik hoop dat een oproep hier voor een oplossing kan zorgen. Ik ben al jaren trouwe klant van Odido mobiel en heb op 20 februari 2024 daarom ook glasvezel en tv afgesloten.
Er werd vervolgens vrij snel contact opgenomen voor het aanleggen van de aansluiting. Op 8 maart is er een monteur langsgekomen. Bij het maken van de afspraak heb ik aangegeven dat de glasvezelkabel in onze tuin defect is. Bij werkzaamheden in onze tuin of die van de buren is de kabel namelijk geraakt. Er werd toen aangegeven dat dit ter plekke geregeld zou worden.
Toen de monteur bij ons aankwam bleek hij echter van niets te weten en gaf hij ook aan dit niet te kunnen repareren. Wel heeft hij de aansluiting alvast bevestigd en gecontroleerd of de kabel daadwerkelijk defect is, wat het geval bleek te zijn. Hij gaf aan hier een melding van te maken en dat er contact met ons opgenomen zou worden voor een afspraak voor het repareren van de kabel of het aanleggen van een nieuwe.
Een aantal weken later heb ik nog steeds niets gehoord dus neem ik contact op met Odido. Odido geeft echter aan dat KPN de kabel legt en dat ik contact met hen op moet nemen. Eenmaal in contact met KPN geeft KPN aan van niets te weten en geen melding gekregen te hebben. Zij verwijzen me weer terug naar Odido voor het maken van een melding. Uiteindelijk komt KPN toch weer terug en geeft aan wel een melding te hebben ontvangen, maar laten ons weten dat zij alsnog in afwachting zijn van Odido. Ik neem weer contact met Odido op. Odido geeft aan het op te pakken maar als ik na een paar weken niets heb gehoord en weer contact opneem, lijkt niemand van iets af te weten.
Zo gaat dit dus al maanden. Ik word van Odido naar KPN gestuurd, soms zelfs naar VolkerWessels en weer terug naar Odido. In al die tijd zijn we nog niets opgeschoten, er is letterlijk nog niets gebeurd. Alle partijen wijzen enkel naar elkaar. Ik heb al zo vaak contact opgenomen dat ik er moedeloos van word.
Terwijl wat ik wil weten relatief simpel is:
- Wanneer komt de nieuwe glasvezelkabel?
- Wanneer wordt ik aangesloten?
Hopelijk kan iemand hier me verder helpen.