Skip to main content
Beantwoord

Ziggo dagpas TV app

• is een Master Poster
  • 15 reacties

Ik gebruik odido via de app op appletv, maar de optie om een ziggo dagpas te kopen vind ik daar niet in het menu (ook niet in de beta versie) .

Ook in de app op de telefoon zie ik deze optie niet.

Hoe is dit te activeren op de appletv app? 
ik had een abb. Op Ziggo maar vind 15 eur per maand te duur en wil alleen incidenteel kijken.

dank voor de tips.

Beste antwoord door eric

Bekijk origineel

21 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8380 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 23 januari 2025

Hoi Eric?

Dit is precies de instructie die niet klopt.

in de Apple TV app is deze optie niet te vinden.

In de beta app (via testflight) wel, maar daar is alles leeg.

Ook in de app op mij  iphone is deze optie niet te vinden.

Grt.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8380 reacties
  • 23 januari 2025

Gebruik je in het geval van de Apple TV wel de "grote” Odido app, “Odido TV”? Dus zeg maar de versie  voor smart TV;s en die alleen via de vaste verbinding van Odido werkt en niet met standaard internet verbinding “Odido TV Online”?  Want dan kan het wat met rechten te maken hebben. De Odido mediabox zal ook de Odido TV applicatie hebben en dus geen last van beperkingen zoals misschien met de Odido TV ONLINE versie..

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 23 januari 2025

Hoi eric,

ik kan alleen maar deze downloaden in de appstore van apple tv.

versie 1.6.1

tvboxtype AppleTV14.1

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8380 reacties
  • 23 januari 2025

Yep, dat is de online versie en dus niet de volledige odido tv app voor tv's. Omdat de online versie via elke internet verbinding werkt zijn er een aantal restricties die zijn opgelegd door de zender eigenaren.

Op de website kun je precies zien welke zenders er in de oplossingen zitten. Er is een speciaal vakje voor "online tv". Dat is dus de versie die jij gebruikt. Daar zit dan geen Zigggo dagpas in. Als je een smart tv hebt kun je misschien daar de volledige Odido TV app op installeren.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 23 januari 2025

Dank

waar vind ik dan de ‘grote’ app voor apple tv?

ik heb ook een versie via testflight Versie: 2.0.5036 (2.0.5036) en die toont wel de pagina ‘zelf kiezen’ maar niet de opties.

c

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 23 januari 2025

Ik heb overigens net de app weer op mijn Smarttv (google) gezet en die is hetzelfde als de testflight versie.

hier zie ik ook wel de opties ‘zelf kiezen’ en abonnementen, maar in beide gevallen geen keuzes.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1752 reacties
  • 23 januari 2025

@KC1973 Aankopen doen kan niet via de apps. Dat komt omdat Apple/Google dan een percentage van het aankoopbedrag willen hebben. Je kunt wel dagpassen/films aanschaffen via de webversie.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 23 januari 2025

dank. inderdaad staan daar opties: 4 stuks

rtl mix, France 24, ginx en H&C.

geen Ziggo,……

;-(

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1752 reacties
  • 24 januari 2025

@KC1973 Als je onder Abonnementen naar Zelf kiezen gaat, zou je ook dagpassen moeten kunnen bestellen. Zo ziet het er bij mij uit:

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 24 januari 2025

Precies, en daar heb ik dus maar 4 opties:

Geen Ziggo sport, geen ESPN en geen RTL television.

Heel apart.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1752 reacties
  • 24 januari 2025

Dat is inderdaad vreemd. Ik kan het in elk geval niet verklaren. Misschien heeft ​@Teresa van Odido een idee waar het aan kan liggen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3853 reacties
  • 24 januari 2025

@KC1973 Dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik wil graag dat ook voor jou alle opties beschikbaar zijn. Ik help je graag verder! 

Wil je mij een screenshot sturen van hoe het er bij jou uitziet? Dan ga ik dit gelijk intern navragen. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 24 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

@KC1973 Dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik wil graag dat ook voor jou alle opties beschikbaar zijn. Ik help je graag verder! 

Wil je mij een screenshot sturen van hoe het er bij jou uitziet? Dan ga ik dit gelijk intern navragen. 

Hoi ​@Teresa van Odido  zo dus.

Ik heb wel sinds enkele dagen het abonnement niet meer. misschien dat dit invloed heeft.

Grt

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 25 januari 2025
KC1973 schreef:
Teresa van Odido schreef:

Hoi ​@Teresa van Odido  zo dus.

Ik heb wel sinds enkele dagen het abonnement niet meer. misschien dat dit invloed heeft.

Grt

@Teresa van Odido  Ter info: Ik kan vandaag nog steeds geen dagpas bestellen dus heb mijn abb. maar opnieuw geactiveerd om vanavond de Daytona 24 te kunnen kijken. Wel teleurstellend dat diensten niet werken.

C

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 januari 2025

Hallo 

@Teresa van Odido ik heb precies hetzelfde probleem en zie ook alleen de vier opties zoals op de foto hierboven. Afgelopen week naar Odido overgestapt. Ik wil ook graag de optie voor losse dagpas ESPN. Dit was bij KPN altijd mogelijk, maar bij Odido helaas niet meer? Hopelijk kan je bij mij de opties ook aanzetten. 

Gr. Sam

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dank ​@KC1973, ik heb dit doorgezet! Het TV team gaat dit onderzoeken en checken wat het verschil is tussen jouw profiel en van degene waarbij dit wel werkt. Ik kom hier later deze week op terug. ​@Sam Elbertsen Dit is dus in onderzoek, ook jouw klantnummer heb ik doorgegeven ter voorbeeld!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@KC1973 en ​@Sam Elbertsen, wij kunnen vanaf hier wel via jullie account de dagpas activeren. Klopt het dat jullie Safari als browser gebruiken (+ Apple producten zoals Apple TV)? Mogelijk ligt het hieraan. Zouden jullie beide een andere browser zoals Chrome of Edge willen proberen? Klopt het dat het hier wel lukt? Ik ben benieuwd!

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 31 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@KC1973 en ​@Sam Elbertsen, wij kunnen vanaf hier wel via jullie account de dagpas activeren. Klopt het dat jullie Safari als browser gebruiken (+ Apple producten zoals Apple TV)? Mogelijk ligt het hieraan. Zouden jullie beide een andere browser zoals Chrome of Edge willen proberen? Klopt het dat het hier wel lukt? Ik ben benieuwd!

Met Chrome via de laptop lukt het wel inderdaad. Maar naast Safari via de gewone TV app op de TV dus ook niet. Dat is wel erg vreemd toch? Aangezien TV kijken via een TV redelijk gangbaar lijkt, net als het gebruik van Apple producten. Hopelijk vinden jullie daar een oplossing voor. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13196 reacties
  • 31 januari 2025
TMTV schreef:

@KC1973 Aankopen doen kan niet via de apps. Dat komt omdat Apple/Google dan een percentage van het aankoopbedrag willen hebben. Je kunt wel dagpassen/films aanschaffen via de webversie.

Hey ​@Sam Elbertsen, zoals ​@TMTV hier ookal aangeeft is dit inderdaad niet mogelijk op Apple Tv. Dit is alleen mogelijk via de webversie.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 31 januari 2025

Ik gebruik jullie app op de mac en appletv.

lijkt me dat er iets te fixen is aan jullie zijde.

mvg

c

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen