Beantwoord
TV foutmelding (NTP server) sinds enkele dagen
Slechte ervaring met mobile.
Sinds woensdag geen tv verbinding meer vaak gebeld en alles zou geregeld worden dus niet zou vandaag een monteur langskomen dus niet weer gebeld en men kan nu niks doen de heer van de klantenservice werkt vanuit huis en kan niks doen zit nu dus de komende kerst zonder tv,
T-MOBILE WEG ERMEE WAT EEN ONTZETTEND SLECHTE SERVICE
Sinds woensdag geen tv verbinding meer vaak gebeld en alles zou geregeld worden dus niet zou vandaag een monteur langskomen dus niet weer gebeld en men kan nu niks doen de heer van de klantenservice werkt vanuit huis en kan niks doen zit nu dus de komende kerst zonder tv,
T-MOBILE WEG ERMEE WAT EEN ONTZETTEND SLECHTE SERVICE
Beste antwoord door Sander
@Geert Roossien,
Dat is geen pretje inderdaad. Ik kijk het graag voor je na en geef je een update. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN doorsturen in een privébericht (klik op mijn naam)?
De tip van hidden.nld is erg goed: maak gebruik van TV Anywhere! Want de TV Boxjes zullen waarschijnlijk pas na de kerst weer werken.
Bekijk origineelDat is geen pretje inderdaad. Ik kijk het graag voor je na en geef je een update. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN doorsturen in een privébericht (klik op mijn naam)?
De tip van hidden.nld is erg goed: maak gebruik van TV Anywhere! Want de TV Boxjes zullen waarschijnlijk pas na de kerst weer werken.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.