Ik ben sinds vandaag bij tmobile thuis. Had opnemen en pauzeren aangevraagd. Kan dus helemaal niet. Ik ben verkeerd voorgelicht. En wil nu van dit valse abonnement af
TV Box zonder opnamefunctie
Beste antwoord door Sander
Hoi
Allereerst wil ik je bedanken voor je bestelling. Welkom bij Thuis! Ik wil er graag voor zorgen dat je snel went aan de nieuwe hardware en alles uit je pakket haalt wat er in zit!
Wat betreft opnemen, ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. In de bevestiging die we uitsturen kun je zien welke TV Box je hebt besteld. Maar niet getreurd, je kunt namelijk met de TV Box zonder opnamefunctie een heleboel ‘On Demand’ content wel kijken. Zo heb je vele zenders waar je ‘Begin Gemist’ kunt kijken. Vele zenders bieden ook achteraf ‘Programma Gemist’ aan. En je kunt zelfs deze programma's op pauze zetten of voor- en achteruit spoelen. Zelfs zonder opnamefunctie! Zie hier voor een overzicht welke zenders wat aanbieden: zenderoverzicht.
Daarnaast zijn we druk bezig met het afronden van ons nieuwe TV-platform. Hierbij komt voor iedereen de opnamefunctie terug, zonder dat je van Tv Box hoeft te veranderen. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. We zullen er hier op de Community volop aandacht aan besteden!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.