Skip to main content
Beantwoord

RTV SLOS

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds een paar dagen klant van Odido, nu proberen wij op kanaal 819 RTV SLOS te ontvangen  (wij wonen in de gemeente Steenwijkerland volgens het zenderoverzicht en de pictogram op TV zou dit de zender www.rtvslos.nl moeten zijn, echter wat er werkelijk zichtbaar is is www.slos.nl totaal andere regio en logo.

Nu staat op beide website's dat het bij Odido te ontvangen is op kanaal 819.

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat zoals in het zenderoverzicht staat aangegeven dat we RTV Slos kunnen ontvangen? (zowel op de app als mediabox is het geen RTV SLOS)

Beste antwoord door Teresa van Odido

Daar ben ik alweer met een update! 😀 ​@Basz1e ​@Albert55 

Het is inderdaad niet zo handig dat de zenders dezelfde naam hebben. Gelukkig heb ik zojuist van het TV Team te horen gekregen dat de zender RTV SLOS Steenwijkerland ook zal worden toegevoegd, zodat jullie hier van kunnen genieten. Houd er wel rekening mee dat dit 1 a 2 weken in beslag kan nemen. 

Voor het gemak heb ik hier alvast een overzicht: 

Op kanaal 795 vind je straks RTV SLOS Steenwijkerland, op kanaal 819 SLOS (Steenbergen), op radiokanaal 2117 RTV SLOS Steenwijkerland en op radiokanaal 2138 SLOS FM (Steenbergen). 

Laten jullie mij tegen die tijd weten of jullie de zender te zien krijgen? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan vooral weten. Ik help graag! 

Bekijk origineel

7 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

Allereerst nogmaals van harte welkom bij Odido en op onze community! 😀 ​@Basz1e 

Goed dat je je weg naar ons hebt gevonden en een topic start. Ik wil je natuurlijk graag verder helpen, zodat je weer van RTV SlOS kan genieten! 

Het klopt inderdaad dat ons zenderoverzicht aangeeft dat RTV SLOS te zien zou moeten zijn op kanaal 819. Kan je mij vertellen welke zender je in plaats daarvan te zien krijgt? Daarnaast ben ik benieuwd of je met ‘app’, onze Smart TV app bedoelt of de Odido Online TV app voor Android/iOS?

Heb je inmiddels een andere zender ontdekt waarop RTV SLOS wel te bekijken is? Kan het zijn dat deze is omgewisseld met de zender die nu zichtbaar is op 819? 

Laat je het mij weten? Als je jouw community profiel nog kan aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN, is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken. Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 maart 2025

Hi Teresa, 

Profiel is geüpdate.

Alle zenders reeds bij langsgegaan, het betreft ook niet een dubbele uitzending. Wat ik te zien krijg op alle 3 de platformen ( android app, webtv, mediabox) is SLOS.nl van regio Steenbergen. En niet zoals het zenderoverzicht. RTVslos.nl van regio steenwijkerland.

Albert55
  • is King of Content
  • 66 reacties
  • 4 maart 2025

@Teresa van Odido ik kom ook uit Steenwijk. RTV SLOS Steenwijkerland staat niet in de zenderlijst terwijl dit wel op de website vermeld wordt

Dit zijn 2 totaal verschillende zenders en ook totaal niet bij ons in de regio

TS heeft een heel duidelijke uitleg gedaan in zijn post

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 6 maart 2025

@Basz1e Super bedankt voor het aanvullen van je gegevens en de genomen moeite! ​@Albert55 Goed dat je aanhaakt bij dit topic. 

Ik heb dit gelijk doorgestuurd naar mijn collega’s van het TV Team. Zodra ik meer weet over de situatie, deel ik dit gelijk in dit topic. 
Laten jullie het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Daar ben ik alweer met een update! 😀 ​@Basz1e ​@Albert55 

Het is inderdaad niet zo handig dat de zenders dezelfde naam hebben. Gelukkig heb ik zojuist van het TV Team te horen gekregen dat de zender RTV SLOS Steenwijkerland ook zal worden toegevoegd, zodat jullie hier van kunnen genieten. Houd er wel rekening mee dat dit 1 a 2 weken in beslag kan nemen. 

Voor het gemak heb ik hier alvast een overzicht: 

Op kanaal 795 vind je straks RTV SLOS Steenwijkerland, op kanaal 819 SLOS (Steenbergen), op radiokanaal 2117 RTV SLOS Steenwijkerland en op radiokanaal 2138 SLOS FM (Steenbergen). 

Laten jullie mij tegen die tijd weten of jullie de zender te zien krijgen? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan vooral weten. Ik help graag! 

Albert55
  • is King of Content
  • 66 reacties
  • 14 maart 2025

@Teresa van Odido heb het net gecontroleerd en alle kanalen werken nu perfect en zijn zoals het hoort te zijn. Heel erg bedankt voor je hulp.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 16 maart 2025

Hoi ​@Albert55, super fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen