Skip to main content
Beantwoord

programma dat al gestart is vanaf begin opnemen

• 17 januari 2023
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

• is een Master Poster
  • 15 reacties

Kan het in-the-cloud opnemen vanaf het begin van een programma plaatsvinden? Dus ook als je pas halverwege inschakelt?

Beste antwoord door TMTV

Hoi @Hans V,

Dat gaat niet meer. Onlangs is juist de functie toegevoegd zoals bovenaan beschreven, dus dat een programma helemaal wordt opgenomen, ook als je pas halverwege op opnemen drukt. Dat is juist handig voor als je het begin gemist hebt. Het voordeel van opnemen is dat je het programma makkelijk kunt doorspoelen tot het punt waar je gebleven was.

Bekijk origineel

8 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 januari 2023

Hi @Rwin66, hele goede vraag van je! Dit is jammer genoeg (nog) niet mogelijk. Ik kan je wel alvast verklappen dat we met verbeteringen bezig zijn op dit vlak. Dus hopelijk kan dit over een tijdje dus wel. Maar voor nu is het antwoord nee, sorry. Weet jij zo voldoende? Laat het gerust weten als je nog met andere vragen zit, want we helpen graag. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 april 2023

Hallo ik wil een gedeelte opnemen niet het hele programma  ,stel ik kijk een deel van een programma tot ongeveer de helft de rest wil ik opnemen, maar als ik het laatste gedeelte wil opnemen  neemt hij het hele programma op ??

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 april 2023
Hans V schreef:

Hallo ik wil een gedeelte opnemen niet het hele programma  ,stel ik kijk een deel van een programma tot ongeveer de helft de rest wil ik opnemen, maar als ik het laatste gedeelte wil opnemen  neemt hij het hele programma op ??

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1772 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2023

Hoi @Hans V,

Dat gaat niet meer. Onlangs is juist de functie toegevoegd zoals bovenaan beschreven, dus dat een programma helemaal wordt opgenomen, ook als je pas halverwege op opnemen drukt. Dat is juist handig voor als je het begin gemist hebt. Het voordeel van opnemen is dat je het programma makkelijk kunt doorspoelen tot het punt waar je gebleven was.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 december 2024

Ik haak laat in. Kan dat ondertussen wel? Dus als ik pas ga opnemen als het programma al (bijvoorbeeld) 15 minuten loopt, dat hij dan toch vanaf het begin opneemt?

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1772 reacties
  • 25 december 2024

@miesop1 Beetje late reactie, maar bij dezen kan ik bevestigen dat dit inmiddels wel kan. Zelfs als je 1 minuut voor het einde van een programma op Opnemen drukt, krijg je toch het hele programma.

• 1 reactie
  • 2 januari 2025
TMTV schreef:

Hoi @Hans V,

Ben het met Hans eens. Je zou eigenlijk een optie moeten krijgen of je het hele programma op wilt nemen of vanaf het punt dat je gaat opnemen. Hef is zeer frustrerend als je het laatste half uur van een film wilt afkijken en je moet een uur vooruit spoelen.

• 1 reactie
  • 22 maart 2025
Geukie schreef:
TMTV schreef:

Hoi @Hans V,

Ben het met Hans eens. Je zou eigenlijk een optie moeten krijgen of je het hele programma op wilt nemen of vanaf het punt dat je gaat opnemen. Hef is zeer frustrerend als je het laatste half uur van een film wilt afkijken en je moet een uur vooruit spoelen.

Idd zwaar irritant. Geef gewoon de keus als je de opname knop gebruikt. Bij KPN kan dit ook en dat mis ik wel enorm nu ik bij Odido zit. Hoop dat hier snel verbetering in komt. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen