Skip to main content
Beantwoord

oude tv box omruilen voor nieuwe mediabox.

Goedenmiddag, 

Al een tijd erger ik mij aan die trage tv box waar Je met de afstandsbediening precies op moet richten. 

Nu heb ik pas geleden gehoord dat jullie een mediabox hebben. 

Graag zou ik de tv box om willen ruilen voor de mediabox alstublieft. 

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Stef68 Super leuk om te lezen dat je interesse hebt in onze nieuwe Mediabox. Natuurlijk regel ik graag dat jij er ook 1 krijgt! 😀

Ik heb dit meteen voor je geregeld. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om de bestelling te volgen. De oude TV Box hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik wens je alvast veel kijkplezier!

Bekijk origineel

11 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2025

@Stef68 Super leuk om te lezen dat je interesse hebt in onze nieuwe Mediabox. Natuurlijk regel ik graag dat jij er ook 1 krijgt! 😀

Ik heb dit meteen voor je geregeld. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om de bestelling te volgen. De oude TV Box hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik wens je alvast veel kijkplezier!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 januari 2025

Ik wil ook graag mijn tvbox omruilen... Daar zit dan ook chromecast bij in toch? 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1934 reacties
  • 12 januari 2025

Hi ​@Tukker2702, wat super leuk dat je ook interesse hebt in onze nieuwe Mediabox! Er zit inderdaad een ingebouwde Chromecast in. Meer informatie over de Mediabox en alle functies vind je in ons Mediabox topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Ik heb de Amino Aria 7X TV Box nu voor je omgewisseld. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail en dan komt de Mediabox zo snel mogelijk jouw kant op! 😊

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 januari 2025

Goedendag, 

Graag kom ik ook in aanmerking voor een nieuwe mediabox.

Is dat via deze manier mogelijk ?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 14 januari 2025

Hi ​@richarddaane88, geen probleem! Je komt hier zeker voor in aanmerking en ik heb het dan ook meteen geregeld. De nieuwe Mediabox komt zo snel mogelijk jouw kant op. De oude hoeven wij niet retour, geef deze bijvoorbeeld af bij een milieupunt bij jou in de buurt!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 januari 2025

Hier nog iemand die graag zijn oude Amino Aria 610 wil omruilen voor de nieuwe Mediabox :).

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Tenck, don't mind if I do! Natuurlijk help ik je hier graag bij. Ik kan op jouw e-mailadres alleen geen abonnement vinden. Zou je daarom jouw verificatie willen invullen in je Community profiel? We vragen hier om je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Laat je het mij hier weten als alles in je profiel staat? Dan regel ik dit zo snel mogelijk voor je!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Tenck, don't mind if I do! Natuurlijk help ik je hier graag bij. Ik kan op jouw e-mailadres alleen geen abonnement vinden. Zou je daarom jouw verificatie willen invullen in je Community profiel? We vragen hier om je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Laat je het mij hier weten als alles in je profiel staat? Dan regel ik dit zo snel mogelijk voor je!

Ik heb de gegevens aangevuld, dank je wel!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Geweldig, bedankt ​@Tenck! Ik heb de omruiling meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. De oude TV Box hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 maart 2025

Graag ruil ik mijn oude trage TV box ook om voor het nieuwe type. Hoe regel ik dat?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2211 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@HarriezIk heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen