Skip to main content
Beantwoord

opnames niet te zien

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds vanavond problemen mrt het bekijken van opgenomen programma's.  

Opnames starten niet op. Box al gereset maar dat geeft geen verbetering.  

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@gustl, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je alle opnames zonder zorgen kunt bekijken. Gaat het toevallig over een opgenomen programma van NPO 1, 2 of 3? Zo ja, dan is dit bij ons bekend. Onze technische dienst is druk bezig om dit op te lossen. Het staat niet helemaal goed ingesteld namelijk en dit moet teruggedraaid worden. Mijn excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Hey ​@gustl, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je alle opnames zonder zorgen kunt bekijken. Gaat het toevallig over een opgenomen programma van NPO 1, 2 of 3? Zo ja, dan is dit bij ons bekend. Onze technische dienst is druk bezig om dit op te lossen. Het staat niet helemaal goed ingesteld namelijk en dit moet teruggedraaid worden. Mijn excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 april 2025

Nou, nee, het gaat met name om de Belgische zenders. Zonet nog even bekeken maar kan ze nog niet zien. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 3 april 2025

Dan moeten we dat inderdaad onderzoeken ​@gustl, kan je mij wat voorbeelden geven? Graag ontvang ik de zender, het programma en de datum en tijdstip van het programma wanneer het speelt. Zou je dit nog kunnen doorzetten? Dan ga ik het voor je onderzoeken. Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 april 2025

Het gaat om de VRT. Programma STHLM Requiem op 22 maart 20.40 uur en 21.25 uur. 29 maart 20.35 tot 22.25. 

Gisteren weer Programma opgenomen op VRT en die is wel te bekijken. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen