Ik heb een probleem met TV van T-Mobile Thuis. Ik heb na 7 weken(!) wachten van het weekend eindelijk een “werkende” TV ontvanger gekregen (de bij aansluiting geleverde ontvangen reageerde niet op de afstandsbediening). Maar helaas heb ik nu met deze ontvanger slechts een minuut of 10 live beeld, na herstarten van router en TV ontvanger. Daarna verschijnt een foutmelding in beeld. Ik kan bij een aantal zenders wel terug kijken.
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, want de helpdesk van T-Mobile Thuis heb ik op dit moment een zeer slechte indruk van en helpen mij niet verder. Ik heb ongeveer 10 tot 12 keer moeten bellen, en 7 weken wachten, om een nieuwe TV ontvanger te krijgen. Iedere keer wordt van alles belooft maar er gebeurt vervolgens niets.
Als iets eenvoudigs als een TV ontvanger opsturen al zo moeizaam gaat dan heb ik weinig hoop dat mijn huidige probleem opgelost gaat worden. De internet verbinding (glasvezel) werkt zover goed, maar TV heb ik al bijna 2 maanden niet. Maar kreeg vandaag wel de rekening van 2 maanden, terwijl ik hier geen gebruik van kan maken maar wel veel irritatie oplevert!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Zo niet, dan ben ik weg bij T-Mobile Thuis en ga ik wel terug naar Ziggo. Helaas, want de glasvezel verbinding was een mooie belofte.