Beantwoord
Geen beeld op tv
Beste T-Mobile
Ik ben al jaren klant van jullie en was erg tevreden over jullie!
Nu dacht ik ik ga ook mijn tv bij jullie afnemen, nu komt het.
Ik heb al meerdere malen met jullie aan de telefoon gezeten en dan was het weer voor even gemaakt, ik heb alleen maar zwart beeld met error erop. Nu loop ik elke dag met een kabel van 15 meter door het huis heen om normaal tv te kunnen kijken, ik vind het echt belachelijk en dan wordt er ook nog grappig gedaan aan de telefoon "Ja dan heb je wel beeld" sorry hoor maar de eerste twee weken toen ik bij jullie zat was er niks aan de hand. En nu zijn de twee weken voorbij en alle ellende is begonnen, als ik ergens spijt van heb is dat ik bij tele2 weg ben gegaan. Ik heb nog nooit zoveel ellende gehad sinds ik bij jullie zit. Als ik naar bed ga moet ik de 15 meter kabel van de woonkamer halen en dan naar de slaapkamer. Maar dan wel elke maand geld incasseren terwijl ik met een kabel door mijn huis loop elke dag.
Met vriendelijke groet sonja
Ik ben al jaren klant van jullie en was erg tevreden over jullie!
Nu dacht ik ik ga ook mijn tv bij jullie afnemen, nu komt het.
Ik heb al meerdere malen met jullie aan de telefoon gezeten en dan was het weer voor even gemaakt, ik heb alleen maar zwart beeld met error erop. Nu loop ik elke dag met een kabel van 15 meter door het huis heen om normaal tv te kunnen kijken, ik vind het echt belachelijk en dan wordt er ook nog grappig gedaan aan de telefoon "Ja dan heb je wel beeld" sorry hoor maar de eerste twee weken toen ik bij jullie zat was er niks aan de hand. En nu zijn de twee weken voorbij en alle ellende is begonnen, als ik ergens spijt van heb is dat ik bij tele2 weg ben gegaan. Ik heb nog nooit zoveel ellende gehad sinds ik bij jullie zit. Als ik naar bed ga moet ik de 15 meter kabel van de woonkamer halen en dan naar de slaapkamer. Maar dan wel elke maand geld incasseren terwijl ik met een kabel door mijn huis loop elke dag.
Met vriendelijke groet sonja
Beste antwoord door Sander
Hoi Sonja79, goed om te horen dat je altijd zo tevreden met ons bent! Ik ga er dan ook alles om doen om dat zo te houden! :)
Ik begrijp dat je normaal gesproken met adapters werkt om het TV signaal bij onze TV Box te krijgen. Dit is de bron van de error message. We hebben een topic dat gaat over draadloos TV kijken. Hierin geven we aan dat het met kabel het beste werkt, maar we geven wel wat tips. Ik zou dan ook aanraden om te gaan voor de bekabelde verbinding. Uiteraard dan wel mooi weggewerkt en niet los door de kamer. Safety first!
Op die manier heb je een stabiele verbinding die ieder moment van de dag haarscherp beeld geeft!
P.S. Heb je op één of andere manier slecht beeld op je TV, dan helpt het topic over Blokkerig of haperend beeld op TV je vast en zeker weer aan een beter beeld!
Bekijk origineelIk begrijp dat je normaal gesproken met adapters werkt om het TV signaal bij onze TV Box te krijgen. Dit is de bron van de error message. We hebben een topic dat gaat over draadloos TV kijken. Hierin geven we aan dat het met kabel het beste werkt, maar we geven wel wat tips. Ik zou dan ook aanraden om te gaan voor de bekabelde verbinding. Uiteraard dan wel mooi weggewerkt en niet los door de kamer. Safety first!
Op die manier heb je een stabiele verbinding die ieder moment van de dag haarscherp beeld geeft!
P.S. Heb je op één of andere manier slecht beeld op je TV, dan helpt het topic over Blokkerig of haperend beeld op TV je vast en zeker weer aan een beter beeld!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.