Skip to main content

Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere
Toon eerste reactie

333 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10732 reacties
  • 30 september 2021

@michiel71 en @wmuys Het onderzoek is geopend aan de kant van ons overkoepelend, technisch orgaan. We hebben de kwestie in de smiezen en kunnen hopelijk spoedig met een update komen. Ik houd jullie op de hoogte!


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 4 oktober 2021

@michiel71@wmuys Ik heb dit probleem al in een ander topic gemeld. Het ligt aan tvOS 15. Het gekke is dat ik er alleen last van heb op de laatste Apple tv 4k, de voorgaan de versie uit 2017 heeft er geen last van.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10732 reacties
  • 5 oktober 2021

@mountainbikert Het ligt inderdaad aan de tvOS zo te zien. We wachten nog op een concrete update vanuit het onderzoeksteam. zodra ik die ontvangen heb, horen jullie het direct. Bedankt voor je toevoeging!


  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 11 oktober 2021

Ik heb met een Nvidia Shield waarmee ik nu test soms geluid wat niet synchroon met het beeld loopt tot het compleet missen van geluid.

Andere dagen 0 problemen, maar zoals vandaag weer wel.


Brian
Odido
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 12 oktober 2021

Hi @Hakker9, bedankt voor de melding, we zijn dit op het moment aan het onderzoeken en ik heb nog wat vervolgvragen zodat ik je melding door kan zetten:

Gebeurt het met “live” TV kijken, met Terug Kijken, of met On Demand?

Heb je misschien voorbeelden met tijdstippen en de zenders/uitzendingen waarop het gebeurde? Dit kan ons helpen om inzichtelijk te krijgen wat er exact mis gaat. Mocht het bij dezelfde zender/uitzending op andere momenten wel goed gaan heb je hier dan ook het tijdstip en de datum van? Dan kunnen we dit naast elkaar leggen.


  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 14 oktober 2021

1x was het met 1 van de James Bond films op RTL7 Ik durf niet te zeggen meer precies welke. Volgens mij nog met Sean Connery de laatste of de eerste met Roger moore.

De tweede keer was 2 dagen geleden en was alle zenders. Eerst out of sync en vervolgens viel het gewoon weg.

Dit was met Live TV en de spullen uit en weer aanzetten na een minuut of 2 hielp helaas ook niet. Sinds die tijd maar weer overgeschakeld op de TV kastjes. Zal nog wel een keer kijken.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 18 oktober 2021

Hoi @Hakker9,

Ik ben erg benieuwd of het probleem nog eens is langsgekomen. Een voorbeeld met een tijdstip en datum is dan echt belangrijk. Met deze gegevens kunnen we namelijk samen met de technische dienst kijken. Om een voorbeeld te geven: 14-10-2021, RTL Boulevard, RL4, 19:23. Dit is natuurlijk puur ter illustratie, maar op deze manier kunnen we voor je aan de slag. Ik hoor het graag! 


wmuys
  • Debutant
  • 105 reacties
  • 21 oktober 2021
Jason schreef:

@mountainbikert Het ligt inderdaad aan de tvOS zo te zien. We wachten nog op een concrete update vanuit het onderzoeksteam. zodra ik die ontvangen heb, horen jullie het direct. Bedankt voor je toevoeging!

De nieuwe versie in Testflight lost dit probleem op.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 21 oktober 2021

Hi @wmuys, wat super om dit te lezen! Merci dat je dit terugkoppelt, want dit ga ik intern doorgeven zodat dit bekend wordt. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen, laat het dan vooral weten. 


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 2 december 2021

Is er nog nieuws m.b.t. de oplossing? Vind het namelijk best lang duren voor een erg irritant probleem.


  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 2 december 2021

Hi, ik maak sinds kort gebruikt van de TV anywhere app op de Apple TV, voorheen maakte ik gebruik van de Ziggo go app. Wat ik graag op de Apple TV app zou terug zien, is dat je net zoals online en bij de Ziggo app, door alle  zenders kan scrollen zoals hieronder te zien is. Dat gaat nu niet, mocht het wel kunnen, dan is dit naar mijn inzicht niet duidelijk.  Tevens zou ik graag reminders willen zetten voor bepaalde programma's zodat deze automatisch overspringt naar die zender wanneer het begint. 

 

Voorbeeld Tv anywhere app online (Safari)

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10732 reacties
  • 5 december 2021

@sjorscremers Doel je op het issue waarbij beeld en geluid niet synchroon lopen? 

 

VOne schreef:

Hi, ik maak sinds kort gebruikt van de TV anywhere app op de Apple TV, voorheen maakte ik gebruik van de Ziggo go app. Wat ik graag op de Apple TV app zou terug zien, is dat je net zoals online en bij de Ziggo app, door alle  zenders kan scrollen zoals hieronder te zien is. Dat gaat nu niet, mocht het wel kunnen, dan is dit naar mijn inzicht niet duidelijk.  Tevens zou ik graag reminders willen zetten voor bepaalde programma's zodat deze automatisch overspringt naar die zender wanneer het begint. 

 

Voorbeeld Tv anywhere app online (Safari)

 

@VOne Dat zou een mooie verbetering/aanpassing zijn, thanks voor je feedback! Ik voeg deze wens toe aan het Wensen & Suggesties topic: 

Media is niet beschikbaar

 


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 5 december 2021

@Jason ik doel op het issue van niet kunnen scrollen door de zenderlijst sinds apple tvos 15


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 5 december 2021

@Jason ik merk nu dat het weer werkt :) 

wellicht afgelopen week de update geweest?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10732 reacties
  • 5 december 2021

@sjorscremers Fijn dat het allemaal weer werkt! De nieuwe update is inderdaad recent uitgerold, blij te horen dat dit het gewenste effect meegebracht heeft. Thanks voor de herstelmelding! 😊


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 januari 2022

afspelen mislukt. probeer opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (314022)

 

krijg ik op mijn iphone 12; app meedere keren gedeinstalleerd en geinstalleerd, maar bied geen oplossing


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 januari 2022
hans peeters schreef:

afspelen mislukt. probeer opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (314022)

 

krijg ik op mijn iphone 12; app meedere keren gedeinstalleerd en geinstalleerd, maar bied geen oplossing

Dit is bij live kijken en bij terug kijken


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 4 januari 2022

Hi @hans peeters, heel goed dat je dit hier aangeeft! Goed om te weten dat jij de App ook al opnieuw hebt geïnstalleerd. Als jij op de volgende vragen terug kunt komen, dan ga ik graag weer verder voor je aan de slag:

  • Krijg jij deze melding terwijl jij op de wifi zit of op jouw mobiele netwerk?
  • Als jij op de wifi zit, dan wil ik graag dubbelchecken of dit de wif van T-Mobile Thuis is?
  • Als streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen beeld is omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Kun je controleren of het wel werkt als jij dit uitzet? Dit doe je als volgt:
  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op het tandwieltje rechtsonderin
  3. Hier kan de klant de beeldkwaliteit instellen

Standaard is dit 'Auto'. Is het iets anders, dan mag je 'Auto' selecteren en de App opnieuw op te starten. Kan je hiermee uit de voeten? Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen! 💪


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 januari 2022

Dank voor je bericht Lisa. Op de wifi. Dezelfde wifi die ervoor zorgt dat het op mijn laptop wel werkt.

Het tandwieltje krijg ik helaas niet eens, dus kan ook niets instellen.

Via mobiele verbinding krijg ik dezelfde foutmelding

 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 januari 2022
Lisa schreef:

Hi @hans peeters, heel goed dat je dit hier aangeeft! Goed om te weten dat jij de App ook al opnieuw hebt geïnstalleerd. Als jij op de volgende vragen terug kunt komen, dan ga ik graag weer verder voor je aan de slag:

  • Krijg jij deze melding terwijl jij op de wifi zit of op jouw mobiele netwerk?
  • Als jij op de wifi zit, dan wil ik graag dubbelchecken of dit de wif van T-Mobile Thuis is?
  • Als streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen beeld is omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Kun je controleren of het wel werkt als jij dit uitzet? Dit doe je als volgt:
  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op het tandwieltje rechtsonderin
  3. Hier kan de klant de beeldkwaliteit instellen

Standaard is dit 'Auto'. Is het iets anders, dan mag je 'Auto' selecteren en de App opnieuw op te starten. Kan je hiermee uit de voeten? Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen! 💪

Hi @Lisa ,

Ik heb hetzelfde probleem als @hans peeters beschrijft: foutcode 314022 op iPhone Xs met iOS 15. App meermaals opnieuw geïnstalleerd, zit op wifi via T-mobile netwerk 100 mbps (ook via 4G zelfde probleem). Krijg soms heel even een stream als ik mijn iPhone opnieuw heb opgestart, maar kan dan niet terugspoelen zonder dat de stream weer wegvalt en 314022 weer verschijnt.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 7 januari 2022

Hi @hans peeters, goed om te weten! Graag zou ik dan ook een verzoek voor je willen indienen bij de technische dienst. Kan je terugkomen op de volgende punten? Dan kan ik voor je aan de slag:

  • Van welk merk is het apparaat waar je de App op gebruikt (bijvoorbeeld de iPhone X of Samsung Galaxy S7)?
  • Welke IOS of Android versie gebruik je? 

Ik hoor het graag van je, alvast bedankt! 😊

Hi @Gladstone, top dat jij hier ook voor aanklopt en ook gelijk dezelfde stappen hebt uitgevoerd! Heel fijn dat je ook alvast de iOs versie en het merk apparaat hebt gedeeld, want zo heb ik gelijk een verzoek voor je kunnen indienen bij onze technische dienst. Ik ga dit nauwlettend voor je in de gaten houden en hoop dat ik jou en @hans peeters snel van de oplossing kan voorzien. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond! 🎈


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 januari 2022

Iphone 12

IoS15.1.1


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 14 januari 2022

Hi @Gladstone, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Voor jullie allebei geldt hetzelfde. Je kunt iOS naar 15.2 upgraden. Kunnen jullie hiermee uit de voeten? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen! 😁


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 14 januari 2022
Lisa schreef:

Hi @Gladstone, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Voor jullie allebei geldt hetzelfde. Je kunt iOS naar 15.2 upgraden. Kunnen jullie hiermee uit de voeten? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen! 😁

Hi @Lisa, ik zit inmiddels op iOS 15.2 en na de update kon ik succesvol een live tv-stream openen, maar een programma terugkijken weer niet. Nu geeft ook de live tv weer code 314022, ook na het wederom herinstalleren van de app. Helaas.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 januari 2022
Gladstone schreef:
Lisa schreef:

Hi @Gladstone, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Voor jullie allebei geldt hetzelfde. Je kunt iOS naar 15.2 upgraden. Kunnen jullie hiermee uit de voeten? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen! 😁

Hi @Lisa, ik zit inmiddels op iOS 15.2 en na de update kon ik succesvol een live tv-stream openen, maar een programma terugkijken weer niet. Nu geeft ook de live tv weer code 314022, ook na het wederom herinstalleren van de app. Helaas.

Bij mij werkt live kijken inderdaad. Terugkijken gebruik ik niet.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen