Zoals in de sticky bovenaan deze pagina te lezen, wordt er momenteel een grootschalige update van de TVboxen uitgerold
Helaas ben ik een van de ongelukkigen die deze update op mijn beide Entone 510B tv boxen heb gehad. (ik heb verder glasvezel thuis en verder nooit problemen gehad met de TV functie)
Het resultaat na de update, erg haperend/stroperig beeld op beide en nog langzamer reagerende boxen dan voorheen. (de mensen die ze ook hebben weten dat het al geen snelheidsmonsters waren to begin with, wat niet gek is met dik 5 jaar oude technologie) Als ik moet gokken zou ik zeggen dat de ‘bitrate verbetering’ te zwaar is voor de arme kastjes, ze worden ook warmer dan eerst.
Hopelijk kan dit snel worden opgelost (Een downgrade?) want het is mij iets te toevalllig dat het op beide boxen is op (dus) verschillende tvs, en dat allemaal precies nadat ze zijn geupdate.
Het rustig bekijken van een sportwedstrijd is bijvoorbeeld onmogelijk geworden. (te veel snelle bewegingen die dus zeer haperend/stroperig verlopen