Skip to main content
Beantwoord

Multisim opzeggen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik wil mijn multisim opzeggen. maar dat kan niet. ik heb hem niet kunnen activeren.  is ook nergens te vinden hoe ik aan een nieuwe activering code kan komen.  gebeld en die deed als of hij wel ff zou fixen maar helaas die luistert ook niet.          echt waardeloos.

Beste antwoord door peet68

Marciano van Odido schreef:

Hi Petra, mijn excuses dat mijn collega je dit gevoel heeft gegeven! Dat is niet de service die je van ons mag verwachte. Ik heb je multisim per direct opgezegd en een bevestiging via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je in de toekomst toch weer een multisim willen dan helpen we je graag verder zodat je toch het optimale uit je Smart Watch kan halen! đŸ˜Š

 

Bedankt. Ik heb de mail al ontvangen. 

Mvg Petra 

Bekijk origineel

12 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Peet, welkom op de Community! Niet leuk dat mijn collega het nog niet voor je heeft gefixt. Ik ga dit wel doen! Ik kan je multisim per direct opzeggen. Laat je me weten per welke datum ik dit kan doen? Dan ga ik voor je aan de slag! đŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 december 2023

Hoi maciano 

Het enige wat je collega had hoeven doen is een nieuwe qr code aan maken. Maar niet denk dat ik zo'n domme d ben. Beter luisteren was handig geweest. 

Zeg maar per direct op. Jammer dat ik nu niet alles uit mijn horloge kan halen 

Mvg Petra 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Petra, mijn excuses dat mijn collega je dit gevoel heeft gegeven! Dat is niet de service die je van ons mag verwachte. Ik heb je multisim per direct opgezegd en een bevestiging via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je in de toekomst toch weer een multisim willen dan helpen we je graag verder zodat je toch het optimale uit je Smart Watch kan halen! đŸ˜Š


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2023
Marciano van Odido schreef:

Hi Petra, mijn excuses dat mijn collega je dit gevoel heeft gegeven! Dat is niet de service die je van ons mag verwachte. Ik heb je multisim per direct opgezegd en een bevestiging via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je in de toekomst toch weer een multisim willen dan helpen we je graag verder zodat je toch het optimale uit je Smart Watch kan halen! đŸ˜Š

 

Bedankt. Ik heb de mail al ontvangen. 

Mvg Petra 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 augustus 2024

Ik wil 1 multisim opzeggen omdat ik voor 2 betaal maar dat kan dus niet


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Waikita, welkom op onze Community! 2 Multisims is inderdaad niet nodig, als je maar gebruik maakt van 1. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0480, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad 2 Multisims staan. Kun je checken van welke Multisim je nu gebruikmaakt? Het gaat om een ICIDD-nummer/simkaartnummer. De Ă©Ă©n eindigt op ***9701 en de ander op ***3033. Dan weet ik welke ik voor je kan opzeggen! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 9 augustus 2024

Hoi Pharwin,

Hoe kan ik dat zien want als ik in mijn abonnementen  kijk in Odido staan ze allebei gekoppeld.

koppel er anders maar 1 af die eindigt op 3033 dan kan ik altijd die andere opnieuw koppelen toch?

 

Mvg Monique Tijssen


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Je kunt het checken via de instellingen van je Apple Watch-app. Graag wil ik zeker weten van welke je gebruikmaakt voordat ik juist de verkeerde verwijder. Er liep een technische issue voor het koppelen, maar ik zie dat het sinds vandaag is opgelost. Voordat er weer iets fout gaat, wil ik zeker weten welke er nu gekoppeld staat. Je kunt het ICIDD-nummer terugvinden in de Watch app op je telefoon. Ik hoor graag van je! 😊


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 9 augustus 2024

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Waikita, bedankt voor je screenshot. Ik heb de Multisim met 3303 op het eind voor je opgezegd! đŸ˜Š


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 augustus 2024

Hoi Marciano,

 

super 👍 heel erg bedankt voor jullie hulp!

 

mvg Waikita


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen @Waikita, graag gedaan namens ons allebei. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen