Beantwoord
Klacht over aansluiting
Mijn ervaring als nieuwe klant.
Eind mei ben ik op advies van jullie klantenservice klant geworden, wij gaan namelijk verhuizen en ik wilde daar meteen de overstap doen van Telfort naar T-mobile. Nu (nog geen maand later) al enorm spijt van.
Omdat het niet mogelijk is om klant te worden o.b.v. een correspondentie adres en afleveradres heb ik me laten verleiden om eerst internet op m'n huidige adres aan te vragen en daarna meteen een verhuizing in te schieten.
Zo gezegd zo gedaan, op 24 mei netjes aangesloten, so far so good en 25 mei meteen voor 2 juli (ruim 5 weken) een verhuizing ingeschoten en bevestiging ontvangen.
Dan; 3 weken hoor je niets, dan afgelopen woensdag een mail om de monteur in te plannen.
Tada Guidion geeft doodleuk aan pas 15 juli te kunnen. Gebeld en er is niets mogelijk, nu zijn wij op vakantie dus gaat dat allemaal niet lukken. Dat was dan mooi mijn probleem.
Na doorverbonden te zijn met de t-mobile helpdesk ging het niet beter, ik heb alles gedaan wat door t-mobile aangedragen werd maar een oplossing komt er maar niet. Toen ik vroeg om de manager te spreken werd de telefoon en na RUIM EEN UUR bellen opgegooid en kon ik weer opnieuw beginnen.
Een goed welkom van een nieuwe klant. NOT
Weer gebeld, nieuwe medewerker die het wel snapte, lastig moeilijk enz en het blijkt maar weer wat een bagger organisatie Guidion is. Maar tegelijk is dat niet mijn probleem, ik ben klant bij t-mobile (nog wel tenminste) dus regel je shit lekker zelf! Gevraagd om een 4G modem want ik wil internet hebben in de tussentijd. Ik zou vrijdag teruggebeld worden. Niet gebeurd.
In de tussentijd besluit guidion op eigen houtje zonder overleg afspraken in de plannen, ook weer op datums die geen optie zijn (wat ook aangegeven was) omdat de wachttijd bizar lang is en ik betere dingen te doen heb (niemand betaald mijn uren) heb ik gemaild, enkele dagen later geen enkel bericht.
Via de messenger app van facebook ook t-mobile diverse keren bericht NUL reactie.
Dus maar weer bellen met t-mobile. Weer 40 minuten verder zonder oplossing. 'Ik moet maar geduld hebben' en ondanks dat ik aangaf dat de aansluiting tussen 1 en 5 juli gemaakt kan worden wordt er zonder overleg voor 18 juli een afspraak ingepland. Toen ik aangaf dat dit zoals al 5x gezegd niet kan moest ik maar bellen na mijn vakantie.
Al met al ga ik dus in de week van 1 juli door toedoen van T-mobile geen internet hebben en gaat dit waarschijnlijk nog wel tot augustus duren en zal het nog velen uren aan bellen gaan kosten.
Ik zou graag een oplossing willen, teruggebeld willen worden als dat afgesproken wordt en ik verwacht iets een tegemoetkoming voor de tijd en moeite en de mogelijkheid om na aansluiting alsnog kosteloos en zonder opzegtermijn op te kunnen zeggen i.p.v er een jaar aan vast te zitten.
Belachelijke service dit.
Eind mei ben ik op advies van jullie klantenservice klant geworden, wij gaan namelijk verhuizen en ik wilde daar meteen de overstap doen van Telfort naar T-mobile. Nu (nog geen maand later) al enorm spijt van.
Omdat het niet mogelijk is om klant te worden o.b.v. een correspondentie adres en afleveradres heb ik me laten verleiden om eerst internet op m'n huidige adres aan te vragen en daarna meteen een verhuizing in te schieten.
Zo gezegd zo gedaan, op 24 mei netjes aangesloten, so far so good en 25 mei meteen voor 2 juli (ruim 5 weken) een verhuizing ingeschoten en bevestiging ontvangen.
Dan; 3 weken hoor je niets, dan afgelopen woensdag een mail om de monteur in te plannen.
Tada Guidion geeft doodleuk aan pas 15 juli te kunnen. Gebeld en er is niets mogelijk, nu zijn wij op vakantie dus gaat dat allemaal niet lukken. Dat was dan mooi mijn probleem.
Na doorverbonden te zijn met de t-mobile helpdesk ging het niet beter, ik heb alles gedaan wat door t-mobile aangedragen werd maar een oplossing komt er maar niet. Toen ik vroeg om de manager te spreken werd de telefoon en na RUIM EEN UUR bellen opgegooid en kon ik weer opnieuw beginnen.
Een goed welkom van een nieuwe klant. NOT
Weer gebeld, nieuwe medewerker die het wel snapte, lastig moeilijk enz en het blijkt maar weer wat een bagger organisatie Guidion is. Maar tegelijk is dat niet mijn probleem, ik ben klant bij t-mobile (nog wel tenminste) dus regel je shit lekker zelf! Gevraagd om een 4G modem want ik wil internet hebben in de tussentijd. Ik zou vrijdag teruggebeld worden. Niet gebeurd.
In de tussentijd besluit guidion op eigen houtje zonder overleg afspraken in de plannen, ook weer op datums die geen optie zijn (wat ook aangegeven was) omdat de wachttijd bizar lang is en ik betere dingen te doen heb (niemand betaald mijn uren) heb ik gemaild, enkele dagen later geen enkel bericht.
Via de messenger app van facebook ook t-mobile diverse keren bericht NUL reactie.
Dus maar weer bellen met t-mobile. Weer 40 minuten verder zonder oplossing. 'Ik moet maar geduld hebben' en ondanks dat ik aangaf dat de aansluiting tussen 1 en 5 juli gemaakt kan worden wordt er zonder overleg voor 18 juli een afspraak ingepland. Toen ik aangaf dat dit zoals al 5x gezegd niet kan moest ik maar bellen na mijn vakantie.
Al met al ga ik dus in de week van 1 juli door toedoen van T-mobile geen internet hebben en gaat dit waarschijnlijk nog wel tot augustus duren en zal het nog velen uren aan bellen gaan kosten.
Ik zou graag een oplossing willen, teruggebeld willen worden als dat afgesproken wordt en ik verwacht iets een tegemoetkoming voor de tijd en moeite en de mogelijkheid om na aansluiting alsnog kosteloos en zonder opzegtermijn op te kunnen zeggen i.p.v er een jaar aan vast te zitten.
Belachelijke service dit.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hoi @Vermoeiend123 , laat ik vooropstellen dat ik baal van deze verwelkoming bij T-Mobile Thuis. Sorry trouwens, voor mijn late reactie. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dat beloof ik! Het contact zoals je omschrijft is niet zoals we het voor ogen hebben. Ik wilde dan ook direct kijken of ik waardevol voor jou kan zijn en deze situatie uit kan zoeken, máár ik zie dat er ondertussen al contact is geweest met de klantenservice. Gisteren heeft mijn collega Gea een verzoek ingediend bij een van onze meerdere om jouw contract te beëindigen. Alhoewel ik hiervan baal, wacht ik wel de uitkomst af. Zodra er meer bekend is, neemt Gea contact met jou op!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.