Skip to main content
Beantwoord

Geen internet t56

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo 

Ik heb hier geen bal verstand van maar ik heb al het hele weekend geen internet en dus ook geen tv meer omdat het power lampje knippert. Op de router Maar zijn zwager woont nog geen 500 meter verder en daar werkt alles gewoon normaal. We hebben alles het zelfde kastje  zyxel- t56 dan vraag ik me hoe kan dit 

Beste antwoord door Demy van Odido

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal onze klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. ​@Berriebee , ​@Erica1970 voor jullie wordt het modem en de vergoeding geregeld.

Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. ​@0681roy , ​@Mmariska we missen jullie volledige gegevens nog.

We sluiten dit topic. Mocht je hetzelfde probleem ervaren? Laat dan een reactie achter onder dit topic. Vergeet niet alvast je gegevens in je profiel te zetten.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

21 reacties

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 387 reacties
  • 3 maart 2025

apparaten en kabels kunnen gewoon zelfstandig stuk gaan, ik zou gewoon zo even bellen naar odido.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 maart 2025

Ik had ze gebeld maar ze hadden een storing want het power lampje blijft knipperen. Maar hoop dat ze snel weer het opgelost kunnen krijgen 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 maart 2025

Same here! Ik ben zo klaar met Odido. Geen communicatie. Krijg elke keer hetzelfde gelul te horen: We zijn er heel druk mee bezig etc.etc.

Mijn buurman heeft KPN heeft nooit problemen zegt hij. Dan betaal ik liever iets meer voor een goede service. 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 maart 2025
emilimeters schreef:

apparaten en kabels kunnen gewoon zelfstandig stuk gaan, ik zou gewoon zo even bellen naar odido.

Is landelijke storing. Heeft dus niets met een specifieke kapotte modem te maken.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20469 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo ​@0681roy 

Hier volg je alle updates over de storing. Wellicht kan een moderator je een T54 toesturen.

Zorg dat alle prové gegevens zijn ingevuld in je community profiel.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 3 maart 2025

Welkom op onze community! ​@0681roy 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden. Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad met mijn collega’s van de Klantenservice en dat zij je op de hoogte hebben gesteld. Op dit moment speelt er inderdaad een algemeen probleem met onze diensten i.c.m. het Zyxel T-56 modem. In dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte. Zodra er een update is, plaatsen wij die gelijk. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder Internet zit. Ik stuur dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt? 

Ik kan mij ook goed voorstellen dat je de tijd zonder diensten graag vergoed zien. Uiteraard zal ik dit in orde maken. Dit kan echter wel pas wanneer het probleem is opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode te pakken. Het bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. Als je mij een seintje geeft wanneer je weer online bent, regel ik dit gelijk voor je. 

Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@0681roy 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden. Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad met mijn collega’s van de Klantenservice en dat zij je op de hoogte hebben gesteld. Op dit moment speelt er inderdaad een algemeen probleem met onze diensten i.c.m. het Zyxel T-56 modem. In dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte. Zodra er een update is, plaatsen wij die gelijk. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder Internet zit. Ik stuur dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt? 

Ik kan mij ook goed voorstellen dat je de tijd zonder diensten graag vergoed zien. Uiteraard zal ik dit in orde maken. Dit kan echter wel pas wanneer het probleem is opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode te pakken. Het bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. Als je mij een seintje geeft wanneer je weer online bent, regel ik dit gelijk voor je. 

Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Nu bijna 18.00 uur en nog steeds geen internet. Dit inmiddels al 3 volle dagen! Ik begin het nu echt zat te worden. Jullie laten je klanten gewoon barsten! Echt nog nooit meegemaakt dit. Wat een waardeloze provider!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 3 maart 2025

@Berriebee Ik snap goed dat je de verbinding graag hersteld ziet, ik ook! Ik kan je in ieder geval verzekeren dat we er met man en macht aan werken om dit te realiseren. 

Mocht je gebruik willen maken van de vouchercode, laat het mij dan weten. Ik stuur je de code graag. 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 maart 2025

@Berriebee Ik snap goed dat je de verbinding graag hersteld ziet, ik ook! Ik kan je in ieder geval verzekeren dat we er met man en macht aan werken om dit te realiseren. 

Mocht je gebruik willen maken van de vouchercode, laat het mij dan weten. Ik stuur je de code graag. 

Beste Teresa, Ik begrijp dat jij hier niets aan kan doen. Een dag zonder internet vind ik tot daaraan toe. Maar nu dus 3 dagen en dat is wat mij betreft echt te gek voor woorden. Laat Odido met een oplossing komen in de vorm van een ander type modem. Ik lees dat type T54 geen problemen heeft!

Die had ik gisteren al van jullie willen ontvangen.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 maart 2025

Hier helaas ook al het hele weekend zonder internet. Vandaag contact gehad met de Klantenservice. Op zich een vriendelijke dame aan de lijn. Ook vergoeding achteraf is besproken. In bovenstaand lees ik het volgende:

Ten eerste is dit niet aangeboden. Ten tweede ben ik benieuwd wat voor oplossing jullie op hele korte termijn hebben voor niet Odido en BEN simkaart houders.

Groet, Erica 

• 32 reacties
  • 4 maart 2025

Als ze nu op dag 4 nog bezig zijn met het onderzoek zonder een oplossing te hebben. Hoe groot is de kans dat ze dit überhaupt op kunnen lossen?

Beetje meer openheid van zaken aub dan kan ik beslissen of ik overstap.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 maart 2025

Inderdaad nu al dag 4 zonder internet. Wat mij betreft ombestaanbaar. Ga zonder meer weg bij Odido. Lijken niet om hun klanten te geven. Krijg geen enkele feedback. 

• 32 reacties
  • 4 maart 2025

Ik wil weg. NU. Maar je zit met de opzegtermijn van een maand. 

Haal die regel dan even weg Odido, dan kan KPN me gewoon internet leveren.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 maart 2025
Mmariska schreef:

Het minste wat ze nu kunnen doen, lijkt me. Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als het alleen in dit modem zit, lijkt het me een hele snelle oplossing om je klanten een andere modem toe te sturen. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 maart 2025

Ik ontvang ook graag de vouchercode

• 32 reacties
  • 4 maart 2025
Erica1970 schreef:
Mmariska schreef:

Het minste wat ze nu kunnen doen, lijkt me. Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als het alleen in dit modem zit, lijkt het me een hele snelle oplossing om je klanten een andere modem toe te sturen. 

Lees bij ander topic dat ze dit modem (met storing) gewoon nog naar andere klanten opsturen. Ook raar. Zou even wachten of je de storing überhaupt kan oplossen.

Maar inderdaad stuur mij maar een ander modem toe. Eentje die het wel doet. Voucher heb ik niks aan

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 maart 2025

Schandalig dat er alleen onderzoek wordt gedaan en er niet proactief met jullie klanten wordt meegedacht over een tijdelijke oplossing. Er zijn vast nog mogelijkheden te bedenken!!!!!

• 32 reacties
  • 4 maart 2025

Ik eis een nieuwe router of dat de maand opzegtermijn vervalt. Als jullie het nu nog niet hebben opgelost lukt dat morgen ook niet

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 maart 2025

Ik kan iedereen aanraden die hetzelfde probleem ondervind om net als ik naar een andere provider over te stappen en alle opgelopen schade te declareren bij Odido.

Buren zitten al jaren bij KPN en hebben nooit problemen. 

Wat een ongelooflijk stelletje amateurs daar bij Odido. 

Nu al 4 volle dagen geen internet. En er wordt geen enkele oplossing geboden!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 5 maart 2025

Hoi allemaal, 

Willen jullie eens nagaan of het powerlampje constant blijft knipperen? Ook na een herstart. 

Als je de gegevens in je community profiel volledig hebt ingevuld, kan ik verder met je meekijken. Geef je mij een seintje als je zover bent?

Mocht je nog geen Unlimited vouchercode hebben ontvangen en last hebben van dit probleem, laat het dan weten in het topic. Ik stuur je dan een gelijk een code toe! Heb je geen Odido of BEN simkaart? Dan mag je, als je dit wil, een Odido simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je de foto van de bon deelt in dit topic, vergoed ik de kosten gelijk. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. 

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal onze klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. ​@Berriebee , ​@Erica1970 voor jullie wordt het modem en de vergoeding geregeld.

Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. ​@0681roy , ​@Mmariska we missen jullie volledige gegevens nog.

We sluiten dit topic. Mocht je hetzelfde probleem ervaren? Laat dan een reactie achter onder dit topic. Vergeet niet alvast je gegevens in je profiel te zetten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen