Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal onze klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. @Berriebee , @Erica1970 voor jullie wordt het modem en de vergoeding geregeld.
Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @0681roy , @Mmariska we missen jullie volledige gegevens nog.
We sluiten dit topic. Mocht je hetzelfde probleem ervaren? Laat dan een reactie achter onder dit topic. Vergeet niet alvast je gegevens in je profiel te zetten.