Beantwoord
Aansluitdatum veranderd
Hallo,
Na een eeuw als trouwe mobile klant heb ik overwogen om ook thuis internet van t-mobile te aanschaffen. Deze heb ik gedaan en mijn aansluitdatum zou 10 oktober zijn. Dus geduldig alles afgewacht tot de 10e van de maand. Alles geinstalleerd maar geen web lampje op mn Zyxel modem. Dus zitten knoeien om via mijn isra type 1 een directe connectie te maken naar een dsl socket, want dacht kon wel zo zijn dat mijn telefoon wall socket niet werkte, maar helemaal niets..
Zeker wel tot in de nacht ermee bezig geweest, onder regen en kou (meterkast is aparte ingang naast hoofdingang) geen succes en gaf de boel op
En vandaag kreeg ik een mail in mijn mailbox, wat blijkt. Aansluitdatum is veranderd naar 14 oktober.
Staat via tmobile thuis pagina dat bezorger onderweg is, terwijl ik alles in orde heb ontvangen.
Na pijn en moeite eindelijk kunnen inloggen op de community site, oudere account wss, want normaal kon ik dat via automatisch inloggen doen. Maar in iedergeval, mijn vraag...
Ben ik nou aangesloten of niet? Zo niet, waarom is het veranderd? En waarom duurt het zolang? Willen jullie me op prio zetten en meteen aansluiten? Weekend zonder internet is zo prehistorie 😭
Na een eeuw als trouwe mobile klant heb ik overwogen om ook thuis internet van t-mobile te aanschaffen. Deze heb ik gedaan en mijn aansluitdatum zou 10 oktober zijn. Dus geduldig alles afgewacht tot de 10e van de maand. Alles geinstalleerd maar geen web lampje op mn Zyxel modem. Dus zitten knoeien om via mijn isra type 1 een directe connectie te maken naar een dsl socket, want dacht kon wel zo zijn dat mijn telefoon wall socket niet werkte, maar helemaal niets..
Zeker wel tot in de nacht ermee bezig geweest, onder regen en kou (meterkast is aparte ingang naast hoofdingang) geen succes en gaf de boel op
En vandaag kreeg ik een mail in mijn mailbox, wat blijkt. Aansluitdatum is veranderd naar 14 oktober.
Staat via tmobile thuis pagina dat bezorger onderweg is, terwijl ik alles in orde heb ontvangen.
Na pijn en moeite eindelijk kunnen inloggen op de community site, oudere account wss, want normaal kon ik dat via automatisch inloggen doen. Maar in iedergeval, mijn vraag...
Ben ik nou aangesloten of niet? Zo niet, waarom is het veranderd? En waarom duurt het zolang? Willen jullie me op prio zetten en meteen aansluiten? Weekend zonder internet is zo prehistorie 😭
Beste antwoord door Piotr
Hey @JasonX ,
Ik geef je graag meer toelichting! Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Wanneer ik je gegevens voor me pak dan zie ik dat de activatie van je lijn naar morgen is verplaatst. Vanaf morgen kun je probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement genieten. Het signaal moet voor 18:00 worden geactiveerd.
Mocht je morgen alsnog problemen ervaren, neem dan gerust contact met ons op. Dan helpen we je graag verder. ☺️
Bekijk origineelIk geef je graag meer toelichting! Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Wanneer ik je gegevens voor me pak dan zie ik dat de activatie van je lijn naar morgen is verplaatst. Vanaf morgen kun je probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement genieten. Het signaal moet voor 18:00 worden geactiveerd.
Mocht je morgen alsnog problemen ervaren, neem dan gerust contact met ons op. Dan helpen we je graag verder. ☺️
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.