Na een eeuw als trouwe mobile klant heb ik overwogen om ook thuis internet van t-mobile te aanschaffen. Deze heb ik gedaan en mijn aansluitdatum zou 10 oktober zijn. Dus geduldig alles afgewacht tot de 10e van de maand. Alles geinstalleerd maar geen web lampje op mn Zyxel modem. Dus zitten knoeien om via mijn isra type 1 een directe connectie te maken naar een dsl socket, want dacht kon wel zo zijn dat mijn telefoon wall socket niet werkte, maar helemaal niets..
Zeker wel tot in de nacht ermee bezig geweest, onder regen en kou (meterkast is aparte ingang naast hoofdingang) geen succes en gaf de boel op
En vandaag kreeg ik een mail in mijn mailbox, wat blijkt. Aansluitdatum is veranderd naar 14 oktober.
Staat via tmobile thuis pagina dat bezorger onderweg is, terwijl ik alles in orde heb ontvangen.
Na pijn en moeite eindelijk kunnen inloggen op de community site, oudere account wss, want normaal kon ik dat via automatisch inloggen doen. Maar in iedergeval, mijn vraag...
Ben ik nou aangesloten of niet? Zo niet, waarom is het veranderd? En waarom duurt het zolang? Willen jullie me op prio zetten en meteen aansluiten? Weekend zonder internet is zo prehistorie 😭
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel