Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).
Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.
Dat is inderdaad mogelijk. Ik heb dit ook meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier spoedig een bericht over en als het nieuwe modem verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido!
Super bedankt voor je snelle reactie en voor het regelen van de nieuwe modem.
Hoi @sarplaninec & @Daan9876, super fijn om te horen en geen dank namens Tommie! 😊 Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Hi @Igorfobia, jij hoeft hier helemaal niks voor te doen, ik heb dit namelijk helemaal in orde gemaakt voor je! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail van ons om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je vervolgens niet meer terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt.
Hoi @Hoolie75, dit is zeker mogelijk voor jou! 😊 Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana
Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik ruil het modem graag voor je om. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik dit voor je realiseren, alvast bedankt!
Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik ruil het modem graag voor je om. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik dit voor je realiseren, alvast bedankt!
Hoi @OdiJeff, dit kan zeker via dit topic! In de metingen zie ik geen bijzonderheden naar voren komen. Je modem hoeft niet per se vervangen te worden, maar dit mag natuurlijk wel al je bijvoorbeeld gebruik wil maken van Wifi 6. Mocht je dit willen, heb ik alleen nog de laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig voor de verificatie. Dit kun je in je profiel invullen. Dan kan ik voor je aan de slag! 😊
Hi @OdiJeff, geen probleem! Ik heb de wijziging meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging en we leveren het modem zo snel mogelijk. Het oude modem hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Veel plezier ervan!
Hiervoor ben je inderdaad aan het juiste adres. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Zodra deze verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met je T-56!
Hoi, ik zou ook graag een nieuwer model modem ontvangen i.p.v. de t-50 voor verbetering van wpa2 naar wpa3 en het gebruik van wifi 6 binnenshuis. Ik hoor graag van jullie. Bijvoorbaat dank
Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik het modem voor je omruilen, alvast bedankt!
Bedankt @Remster, ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Deze komt spoedig jouw kant op! Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Veel plezier ermee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.