Skip to main content
Beantwoord

ZyXEL VMG8825-T50 modem omruilen voor een nieuwer model met WPA3

Toon eerste reactie

196 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 januari 2025

Hoi,

Ik sluit me helemaal bij Zoran aan. Alles vandaag al ontvangen en aangesloten. Werkt perfect!

Fijne service en bedankt!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi ​@sarplaninec & ​@Daan9876, super fijn om te horen en geen dank namens Tommie! 😊 Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 januari 2025

Hallo,

Ik zou ook graag mijn T-50 inruilen voor een nieuwer modem. Laat me alstublieft weten wat ik moet doen. 

Hartelijk dank!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1582 reacties
  • 26 januari 2025

Hi ​@Igorfobia, jij hoeft hier helemaal niks voor te doen, ik heb dit namelijk helemaal in orde gemaakt voor je! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail van ons om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je vervolgens niet meer terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. 

• 1 reactie
  • 17 februari 2025

Ik heb eveneens een oude T50 en loop tegen dezelfde Wifi problemen aan.

Is het mogelijk deze om te ruilen voor de T56?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi ​@Hoolie75, dit is zeker mogelijk voor jou! 😊 Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

Ik zou graag ook mijn VMG8825-T50 modem willen upgraden naar een Wifi-6 model. Alvast hartelijk dank!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@mcamporelli, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik ruil het modem graag voor je om. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik dit voor je realiseren, alvast bedankt! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@mcamporelli, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik ruil het modem graag voor je om. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik dit voor je realiseren, alvast bedankt! 

Yes, gedaan. Nogmaals dank 😊

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 21 februari 2025

Dankjewel ​@mcamporelli, ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Alvast veel plezier met je nieuwe modem!

• 2 reacties
  • 10 maart 2025

Hoi, ik wilde een navraag doen om te checken of mijn modem vervangen moest worden (T-50) maar ik krijg steeds geen adviseur te pakken.

Kan het via deze topic gedaan worden?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@OdiJeff, dit kan zeker via dit topic! In de metingen zie ik geen bijzonderheden naar voren komen. Je modem hoeft niet per se vervangen te worden, maar dit mag natuurlijk wel al je bijvoorbeeld gebruik wil maken van Wifi 6. Mocht je dit willen, heb ik alleen nog de laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig voor de verificatie. Dit kun je in je profiel invullen. Dan kan ik voor je aan de slag! 😊

• 2 reacties
  • 11 maart 2025

Hallo Ishana,

Oh het zou top zijn als de nieuste modem wifi6 kan ondersteunen!

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt en zou graag een nieuwe willen ontvangen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@OdiJeff, geen probleem! Ik heb de wijziging meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging en we leveren het modem zo snel mogelijk. Het oude modem hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Veel plezier ervan!

• 1 reactie
  • 12 maart 2025

Hallo,

Ik sluit me eveneens aan bij de vraag om een nieuw modem. Ben ook in het bezit van een oud T-50 model. Moet ik nog iets regelen hiervoor? 

Mvg,

Martha

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 13 maart 2025

Hi ​@Magucci, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je inderdaad aan het juiste adres. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Zodra deze verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met je T-56!

• Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi, ik zou ook graag een nieuwer model modem ontvangen i.p.v.  de t-50 voor verbetering van wpa2 naar wpa3 en het gebruik van wifi 6 binnenshuis. Ik hoor graag van jullie. 
Bijvoorbaat dank

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ​@Remster, dat kan ik zeker voor je regelen.

Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik het modem voor je omruilen, alvast bedankt!

• Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi Tommie, bij deze de gegevens aangepast 

alvast bedankt 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13380 reacties
  • 18 maart 2025

Bedankt ​@Remster, ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Deze komt spoedig jouw kant op! Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Veel plezier ermee! 

• Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 19 maart 2025

Hoi Tommie, bedankt voor omruiling. Ik houd het in de gaten. 
groet, remster

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen