Skip to main content
Beantwoord

zyxel T50 modem vervangen

  • 14 oktober 2024
  • 73 reacties
  • 1253 Bekeken

Toon eerste reactie

73 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

Goededag,

Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging voor mijn T-50.

Alvast Bedankt.

Rob


Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 76 reacties
  • 20 maart 2025

Goedemiddag ​@tanja83! Ik regel graag direct een nieuw modem en eventueel nieuw wifipunt voor je. Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Geef ons een seintje zodra dit gelukt is!

​@Rob1313 Hoi! Voor jou heb ik direct een nieuwe modem besteld. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.

 

 

 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 20 maart 2025
Demy van Odido schreef:

Goedemiddag ​@tanja83! Ik regel graag direct een nieuw modem en eventueel nieuw wifipunt voor je. Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Geef ons een seintje zodra dit gelukt is!

​@Rob1313 Hoi! Voor jou heb ik direct een nieuwe modem besteld. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.

 

 

 

Ik heb de gegevens aangevuld. 

Alleen hebben wij net een 2e wifipunt ontvangen en een tv box (hier is niet om gevraagd) 

Kunnen wij deze retour zenden? 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 21 maart 2025

Hey ​@tanja83, dat kan zeker. Via Mijn Odido kun je bij Abonnement het wifipunt en de TV Box opzeggen. Dan ontvang je een e-mail met het retourproces en kun je het retourneren! 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@tanja83, dat kan zeker. Via Mijn Odido kun je bij Abonnement het wifipunt en de TV Box opzeggen. Dan ontvang je een e-mail met het retourproces en kun je het retourneren! 

Zijn de nieuwe router en wifipunt al geregeld dan? En we weten inmiddels al dat de tv box de oude moet vervangen die niet meer ondersteund word, dus die kan niet terug. En we willen niets opzeggen. 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@tanja83, ja zeker! De omruilingen naar de nieuwe apparatuur zijn eergisteren geregeld. Je krijgt een nieuw modem en nieuwe versterkers. Je kan eventueel een teveel bestelde wifiversterker opzeggen via Mijn Odido zodra alle omruilingen compleet zijn, dat geldt ook voor de Mediabox!


  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 25 maart 2025

Goedendag,

Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging voor mijn T-50.

Alvast Bedankt.

Ard


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@Snarfy, hiervoor ben je aan het juiste adres!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen op Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 maart 2025

Goedenavond.

 

Ook ik loop thuis tegen wat beperkingen aan met mijn Zyxel T-50 modem. Te oud voor mijn huidige abonnement en toebehoren. Haal de afgenomen snelheden niet die ik afneemt qua glasvezel e.d. Graag zou ik deze willen omruilen voor een nieuw meest recent modem. Alvast dank.

 

Groeten

Rob Koster


  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 30 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Snarfy, hiervoor ben je aan het juiste adres!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen op Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56! 

Modem was al snel binnen. Aansluiten en instellen en na 9 uur de eerste spontane reboot. Laat de 54 nog wel even in de kast staan. Hopelijk was die ene ook echt die ene


baukie84
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 april 2025

Ik zou ook graag de t50 om willen ruilen voor de t56. Is dit mogelijk?

 

Mvg en alvast bedankt 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 3 april 2025

Hey ​@baukie84, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra de T-56 onderweg is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met je nieuwe modem!


baukie84
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@baukie84, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra de T-56 onderweg is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met je nieuwe modem!

Vriendelijk bedankt! Ik kijk er enorm naar uit. 


robbiekoster073 schreef:

Goedenavond.

 

Ook ik loop thuis tegen wat beperkingen aan met mijn Zyxel T-50 modem. Te oud voor mijn huidige abonnement en toebehoren. Haal de afgenomen snelheden niet die ik afneemt qua glasvezel e.d. Graag zou ik deze willen omruilen voor een nieuw meest recent modem. Alvast dank.

 

Groeten

Rob Koster

Is dit de juiste route om een modem te vervangen? Of toch rechtstreeks via Odido?


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 3 april 2025

Goedendag, 

Graag zou ik mijn t50 en extra WiFi punt om willen ruilen voor t56 en een bijbehorende WiFipunt.

Alvast bedankt!

 

Mvg Daniel 


baukie84
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@baukie84, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra de T-56 onderweg is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met je nieuwe modem!

Hij is binnen en draait al. Super service. Thnx


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 5 april 2025

Hoi ​@robbiekoster073, zeker! Ik wil dit graag voor je in gang zetten. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! 😊


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 5 april 2025

Hoi ​@DanieltenB, ook voor jou wil ik het graag opsturen! Je geboortedatum komt alleen niet overeen met ons systeem. Zou je dit willen aanpassen in je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! đŸ˜Š


​@Ishana van Odido 

Gegevens zijn aangevuld.

Alvast dank 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 5 april 2025

​@Ishana van Odido bedankt voor je reactie, ik heb mijn geboortedatum aangepast! 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 6 april 2025

Hoi ​@robbiekoster073, super! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! đŸ˜Š


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 6 april 2025

Hoi ​@DanieltenB, super bedankt! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Hierdoor moest ik ook je wifipunt vervangen voor een nieuwer model. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! đŸ˜Š


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 6 april 2025

​@Ishana van Odido bedankt voor de snelle service! Fijne dag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen