Skip to main content
Beantwoord

zyxel T50 modem vervangen

• 14 oktober 2024
  • 58 reacties
  • 1118 Bekeken

Toon eerste reactie

58 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

Goededag,

Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging voor mijn T-50.

Alvast Bedankt.

Rob

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 20 maart 2025

Goedemiddag ​@tanja83! Ik regel graag direct een nieuw modem en eventueel nieuw wifipunt voor je. Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Geef ons een seintje zodra dit gelukt is!

@Rob1313 Hoi! Voor jou heb ik direct een nieuwe modem besteld. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 20 maart 2025
Demy van Odido schreef:

Goedemiddag ​@tanja83! Ik regel graag direct een nieuw modem en eventueel nieuw wifipunt voor je. Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Geef ons een seintje zodra dit gelukt is!

@Rob1313 Hoi! Voor jou heb ik direct een nieuwe modem besteld. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.

Ik heb de gegevens aangevuld. 

Alleen hebben wij net een 2e wifipunt ontvangen en een tv box (hier is niet om gevraagd) 

Kunnen wij deze retour zenden? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 21 maart 2025

Hey ​@tanja83, dat kan zeker. Via Mijn Odido kun je bij Abonnement het wifipunt en de TV Box opzeggen. Dan ontvang je een e-mail met het retourproces en kun je het retourneren! 

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@tanja83, dat kan zeker. Via Mijn Odido kun je bij Abonnement het wifipunt en de TV Box opzeggen. Dan ontvang je een e-mail met het retourproces en kun je het retourneren! 

Zijn de nieuwe router en wifipunt al geregeld dan? En we weten inmiddels al dat de tv box de oude moet vervangen die niet meer ondersteund word, dus die kan niet terug. En we willen niets opzeggen. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@tanja83, ja zeker! De omruilingen naar de nieuwe apparatuur zijn eergisteren geregeld. Je krijgt een nieuw modem en nieuwe versterkers. Je kan eventueel een teveel bestelde wifiversterker opzeggen via Mijn Odido zodra alle omruilingen compleet zijn, dat geldt ook voor de Mediabox!

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 25 maart 2025

Goedendag,

Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging voor mijn T-50.

Alvast Bedankt.

Ard

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@Snarfy, hiervoor ben je aan het juiste adres!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen op Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen