Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 242 reacties
  • 8439 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

242 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Patricia8043 Tuurlijk, ik help je graag verder! 😊

Je kunt het modem een Factory reset geven, hierdoor wordt deze teruggezet naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Vervolgens kun je weer gebruikmaken van de inloggegevens achter op het modem. 

Wil je toch liever je eigen wachtwoord? Volg dan deze stappen om het opnieuw aan te passen: Je wifiwachtwoord veranderen doe je zo. | Odido Blog

Ik heb je ook gelijk op de lijst gezet voor de update! Je zult deze morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Reputatie 1

@Patricia8043 Tuurlijk, ik help je graag verder! 😊

Je kunt het modem een Factory reset geven, hierdoor wordt deze teruggezet naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Vervolgens kun je weer gebruikmaken van de inloggegevens achter op het modem. 

Wil je toch liever je eigen wachtwoord? Volg dan deze stappen om het opnieuw aan te passen: Je wifiwachtwoord veranderen doe je zo. | Odido Blog

Ik heb je ook gelijk op de lijst gezet voor de update! Je zult deze morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +2

@Patricia8043 Heel graag gedaan! 😀

Hi @Sven-Odido 

Is het mogelijk dat ik die update ook krijg?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JW_Hoekstra, welkom op onze Community!

Sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en we doen er ongeveer 30.000 per keer. Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn. We zullen geen modems meer handmatig upgraden.

Hi @JW_Hoekstra, welkom op onze Community!

Sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en we doen er ongeveer 30.000 per keer. Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn. We zullen geen modems meer handmatig upgraden.

Oke, krijg je wel een melding als de modem is geüpgraded?

Reputatie 7
Badge +14

Nee, er komt geen melding. Alleen zal de router een restart maken na de upgrade. Als je daarna inlogt zie je bij versie de B10 staan.

 

 

Bedankt, zie het wel verschijnen👍🏼

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en we doen er ongeveer 30.000 per keer. Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn. We zullen geen modems meer handmatig upgraden.

Goedendag, 

ik heb ditzelfde probleem en foutcode met COD. Kunnen jullie mijn modem ook voorzien van update. Bij voorbaat dank

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mrkoffie ,

Afgelopen maandag waren de laatste routers geupdate. Als je inlogt op de router zie je de B10 versie zien.

Goede avond,

 

ik zou graag aan de lijst willen toegevoegd mbt de update voor t modem. Dankje, en een fijn weekend

 

Aaah ik lees net de berichten mbt de update! Thnx

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 


 

 

Goedemorgen,

 

Bij ons ook het zelfde probleem. Is er een mogelijkheid dat de update ook naar mij wordt gestuurd?

Mvg,

Melissa van Dam

Goedemorgen,

 

Zojuist al gereageerd maar ik zie mijn bericht niet terug dus hierbij nogmaals.. Is het mogelijk dat de update ook naar mij wordt opgestuurd ? Bij ons namelijk het zelfde probleem.. 

 

Mvg,

Melissa van Dam 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @melissaparis69, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag genieten van je Playstation! Ik heb meteen je modem erbij gepakt en ik zie dat je al op de nieuwste firmware zit. Zou je anders je modem kort van het stroom af kunnen halen? Wellicht dat de verbinding met je Playstation zo beter ververst. Heb je jouw Playstation ook direct bekabeld aangesloten op het modem, of via een omweg?

Geef het gerust aan als je nog ergens tegenaan loopt, ik zie je graag genieten! 

@Sven-Odido hey mate, i had the same problem and it pissed me off so much that i have to sell and delete the game. I really miss playing my cod. I see you helped others with this, could you help me out as well? Let me know what you need and ill send the deets

Reageer