Skip to main content
Beantwoord

Je huidige abonnement kan niet gekoppeld worden aan multisim


Je huidige abonnement kan niet gekoppeld worden aan multisim. Watch reeds gereset, netwerkinstellingen iphone gereset, niets werkt. 

 

Het gaat om een unlimited premium /. samen unlimited nummer. Help!

….

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Franckdeleeuw ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken! Beschik je over Unlimited Premium? Dan zou Multisim gewoon moeten werken. Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Hey ​@Franckdeleeuw ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken! Beschik je over Unlimited Premium? Dan zou Multisim gewoon moeten werken. Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 maart 2025

Dag Pharwin,

 

Ik maak gebruik van het tweede abonnement (samen unlimited). De gegevens staan in het profiel.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Franck, tof dat je gebruik maakt van Unlimited Samen en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie geen Multisim aan je abonnement gekoppeld staan. Klopt het dat je via een ander verkooppunt een Apple Watch hebt gekocht? Welke Apple Watch heb je precies? Je vindt het modelnummer als volgt: Open Watch app op de iPhone > My Watch tabje onderaan -> Algemeen -> Info -> bij het Model veld.

Ik hoor het graag van je!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 maart 2025

Klopt, ik heb deze al eventjes en in het verleden werkte hij wel via mijn t-mobile en later Odido zakelijk. Het is een 6.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen