Skip to main content
Beantwoord

Fysieke simkaart -> e-sim niet te activeren

  • 8 februari 2023
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

Ik heb nogal wat verprutst met de overgang van fysieke sim naar e-sim.

Een paar keer geprobeerd een nieuwe e-sim aan te vragen en deze middels de QR code te activeren. Op een gegeven moment was mijn fysieke simkaart nog actief maar deze is inmiddels ook niet meer werkend na verwijderen van de e-sim die ook niet werkte. 

Eindstand: geen fysieke sim en geen e-sim en ook geen nieuwe e-sims aan te vragen door een technische fout. Iemand enig idee hoe ik alsnog over kan gaan op e-sim?

 

Beste antwoord door eric

Je kunt het beste even een t-mobile shop bezoeken. Neem een legitimatiebewijs mee, dat is belangrijk als je over sims en activatie langskomt.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2023

Je kunt het beste even een t-mobile shop bezoeken. Neem een legitimatiebewijs mee, dat is belangrijk als je over sims en activatie langskomt.


Bij mij hetzelfde. Gisteren mijn esim willen activeren op mijn nieuwe telefoon. Alles gelukt behalve de activering zelf. Krijg de melding dat het sim nummer niet voor mij gereserveerd is?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2023

Ik heb precies het zelfde issue. Hoe kan ik dit oplossen? Of moet ik echt naar een shop?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 24 augustus 2023

Hi @RC_NL 

Je kan inderdaad het beste een T-Mobile shop bezoeken en dan helpen ze je verder. Vergeet je legitimatie niet mee te nemen die is namelijk nodig om je verder te helpen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen