Skip to main content

Ik heb nogal wat verprutst met de overgang van fysieke sim naar e-sim.

Een paar keer geprobeerd een nieuwe e-sim aan te vragen en deze middels de QR code te activeren. Op een gegeven moment was mijn fysieke simkaart nog actief maar deze is inmiddels ook niet meer werkend na verwijderen van de e-sim die ook niet werkte. 

Eindstand: geen fysieke sim en geen e-sim en ook geen nieuwe e-sims aan te vragen door een technische fout. Iemand enig idee hoe ik alsnog over kan gaan op e-sim?

 

Hi @RC_NL 

Je kan inderdaad het beste een T-Mobile shop bezoeken en dan helpen ze je verder. Vergeet je legitimatie niet mee te nemen die is namelijk nodig om je verder te helpen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Ik heb precies het zelfde issue. Hoe kan ik dit oplossen? Of moet ik echt naar een shop?


Bij mij hetzelfde. Gisteren mijn esim willen activeren op mijn nieuwe telefoon. Alles gelukt behalve de activering zelf. Krijg de melding dat het sim nummer niet voor mij gereserveerd is?


Je kunt het beste even een t-mobile shop bezoeken. Neem een legitimatiebewijs mee, dat is belangrijk als je over sims en activatie langskomt.


Reageer