Hey @angel b van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je in het buitenland bent geweest, had je het naar je zin daar? Het kan wel eens gebeuren dat door omstandigheden je je factuur niet kunt betalen. In dit geval om dat je bent vergeten het aan te passen. Ik kijk graag voor je na wat er mogelijk is! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je je huidige betalingsregeling al hebt afbetaald. Ik zie dat de factuur van deze maand ook al voor je klaarstaat. Het gaat om een bedrag van € 25,96 en dient voor 17-04-2025 betaald te worden. Er staat in totaal een bedrag open van € 205,41, dat is inclusief de factuur van deze maand. De factuur waar je momenteel een achterstand voor hebt, is de factuur van mei 2024. Het gaat om een bedrag van € 179,45 wat nog openstaat.
Ik heb geprobeerd om een uitzondering te maken en te kijken of het mogelijk is om een betalingsregeling of uitstel van betaling te geven, maar dat laat het systeem niet toe, omdat je te lang deze factuur niet hebt betaald. Ik raad je aan dit bedrag zo snel mogelijk te betalen. Dat kan heel gemakkelijk via de iDeal knop in je Mijn Odido account (maar daar staat het volledige bedrag open, inclusief het bedrag van deze maand). Of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch binnen een uur verwijderd en kun je weer gebruikmaken van onze diensten!
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!