Skip to main content
Beantwoord

Alcatel Mifi router

• 30 december 2024
  • 29 reacties
  • 205 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8632 reacties
  • 30 januari 2025

Volgens mij heb je nog niet de APN IN de alcatel router bekeken. Daar zit de crux, niet in een sim..

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 4 februari 2025

Dat heb ik wel gedaan. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rianne, fijn om te lezen dat je alle bovenstaande opties hebt geprobeerd! Niet fijn dat het nog niet is gelukt om verbinding te krijgen. Ik wil direct een case doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling. Om de case volledig te maken, om ze direct meer duidelijkheid te geven wil ik je om het volgende vragen:

• Kan je controleren of er een software update is?
  • Kan je de Alcatel nog een keer volledig uitzetten voor minimaal 3 minuten. Werkt het daarna weer?
  • Heb je voor mij 3 verschillende voorbeelden van wanneer het niet werkte; het liefst maximaal 3 dagen oud. Een voorbeeld bestaat uit een datum + tijdstip
  • Heb je een voorkeur voor een terugbelmoment; ochtend, middag of avond?
  • Klopt het dat je te bereiken bent op het 06-nummer met **01 op het eind?

Ik hoor het graag van je en dan zet ik de case (75976712) voor je door. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 10 kalenderdagen. Maar het kan altijd eerder of iets later zijn. Laten we er vanuit gaan dat het eerder opgelost wordt! 😊

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 5 februari 2025

Hoi Marciano,

Hoe controleer ik of er een software update is? Er zit geen schermpje op de Alcatel mifi. 

Maar wil het best controleren weet alleen niet hoe.

Het apparaatje gaat na niet gewerkt te hebben altijd weer uit. (Voor langer dan 3 minuten) 

Die datums zal ik dan opnieuw doen. Want die zijn langer dan 3 dagen oud. Maar als ik het opnieuw doe en het werkt niet dan zijn we daar denk ik toch?

Over het terugbel verzoek zal ik even kijken wanneer ik zou kunnen. 

Groetjes Rianne 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen