Skip to main content
Beantwoord

Puk kwijt, kan niet in odido account, "stuur een mail" geeft foutmelding, hoe krijg ik toch mijn Puk?

Dag,

Na een software update verkeerde simkaart codes ingevuld. Helaas puk onvindbaar.

Ik kan niet in mn odido account want… telefoon nodig.

De optie “stuur een mail” als je je pukcode kwijt bent werkt ook niet want die geeft een foutmelding.

Graag hulp om pukcode te achterhalen

Beste antwoord door Tonino DEM

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Tonino DEM van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer zo snel mogelijk je telefoon in kunt, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je gister telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat hij je heeft voorzien van je pukcode, kan dat kloppen? Werkt alles inmiddels naar behoren? 

Ik hoor het graag van je! 😄

👍

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Tonino DEM van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer zo snel mogelijk je telefoon in kunt, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je gister telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat hij je heeft voorzien van je pukcode, kan dat kloppen? Werkt alles inmiddels naar behoren? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 11 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

👍

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Tonino DEM begrijp ik goed dat het is gelukt? Daar ben ik blij mee! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust - de Community staat voor je klaar. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen