Hoi @MelanieAnderson welkom op onze Community! Goed dat je wegens veiligheidsredenen je nummer bij ons hebt gewijzigd en ik snap heel goed dat je ook weer de App-aankopen wilt hebben, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Heb je toevallig een blokkade voor App-store aankopen? Of wellicht een betalingsregeling bij ons lopen? In dat geval wordt er automatisch een blokkade voor App-store aankopen op je abonnement geplaatst. Je kunt dit heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account onder het kopje '’'blokkades'’.
Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Is het telefoonnummer uit je profiel je nieuwe nummer? Ik zie dat ik alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer mis. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!