Skip to main content
Beantwoord

haastmakers en verkeerde factuur

  • 17 december 2024
  • 8 reacties
  • 68 Bekeken

Goedemorgen, ik ben nu al vanaf oktober bezig met de telefoon en haastmakers. Ik heb een samsung s24 ultra besteld en betaald.  Werd niet geleverd, pas na drie weken. Na controle en uitzoeken was de telefoon kwijtgeraakt bij post.nl. Toen is er een nieuwe telefoon opgestuurd en snel ontvangen. Mooi, dacht ik, kan eindelijk de watch bestellen van de haastmakers. Ingevuld, afgewezen,  weer opnieuw,  samen met samsung eindelijk gelukt. Niks meer gehoord,  nagevraagd, moest nog wachten, weer gevraagd en wat blijkt???? Het imei nummer op de factuur is van de eerste telefoon die kwijt is, dus mijn gegegeven kloppen niet. Odido gemeld, rapport opgemaakt, en toen stopte het weer. Nog niet in behandeling genomen bij Odido. Toppers hoor! Je zou denken dat je als service dat snel afhandelt. Maar nee, nog even en dan is de indientermijn verstreken. Ik wil dat het opgelost wordt!! Wie kan mij helpen??

  •  

Beste antwoord door Mady1964

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Mady1964, hopelijk heb je een fijn weekend gehad! Dat zijn inderdaad de juiste 4 cijfers, dank voor het delen! Plaats deze in het vervolg a.u.b. in je profiel, het is niet handig om zulke privéinformatie openbaar te hebben. Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat onze retourafdeling je aanvraag in behandeling heeft genomen en dat zij hebben geschakeld met Samsung. Goed nieuws, we hebben vanuit Samsung bevestiging ontvangen dat je aanvraag is goedgekeurd! Je hebt hier ook een mail ter bevestiging over ontvangen, wel zo fijn! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! 🎄

Hi Pharwin, ja het is opgelost,  helemaal top! Ook een hele fijne feestdagen gewenst! Groetjes,  Mady

 

Bekijk origineel

8 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Mady1964, wel zo fijn als je alsnog voor de promotie in aanmerking kunt komen, ik kijk graag met je mee of ik iets voor je kan betekenen! Er kan vast een uitzondering worden gemaakt, omdat je met je eerste toestel natuurlijk wel in aanmerking kwam voor de promotie. Maar doordat deze is zoekgeraakt bij PostNL, is ter vervanging een nieuw toestel bij je geleverd. Ik vermoed zelf dat de promotie al is verlopen en dat je je alleen nog kunt registreren. Kan het kloppen dat je aankoopdatum nu niet in de promotieperiode valt, waardoor je verzoek bij Samsung wordt afgewezen? Had je een verzoek ingediend met je oude aankoopfactuur, maar dat het IMEI-nummer nu ook niet overeenkomt? 

Graag kijk ik met je mee in je account of ik iets voor je kan doen, zodat het proces versneld kan worden. Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers met mij delen? Dan kan ik direct met je meekijken! 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 19 december 2024

Goedemorgen,  fijn dat je even meekijkt! Ik was binnen de tijd van aanvragen, alleen inderdaad met de originele factuur en imei nummer, en imeinummer van de nieuwe opgestuurde telefoon. Ik kreeg pas afgelopen vrijdag, nadat ik meerdere keren contact had opgenomen samsung,  de juiste reden. Zij en ook ik hadden dat helemaal niet gezien! Laatste cijfers van mijn rekeningnummer zijn [aangepast door moderator] Dus geen idee of de indientermijn is verstreken.  Groetjes,  Mady


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Mady1964, dank voor de toelichting! Excuses, ik bedoelde eigenlijk of je de juiste 4 cijfers in je profiel kunt vermelden. De cijfers die je hier hebt gedeeld, stonden al in je profiel vermeld, maar ik zie dat deze niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers wat bij ons bekend is, vermelden in je profiel? Ik zie dat de andere gegevens wel overeenkomen, alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet. Zodra je de juiste 4 cijfers hebt vermeld in je profiel, dan kan en mag ik met je meekijken bij je abonnement! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 20 december 2024

Oh dat is dan [aangepast door moderator] klopt dat dan? Ik dacht eigenlijk dat het was opgelost?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 20 december 2024

Pff sorry [aangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar] 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Mady1964, hopelijk heb je een fijn weekend gehad! Dat zijn inderdaad de juiste 4 cijfers, dank voor het delen! Plaats deze in het vervolg a.u.b. in je profiel, het is niet handig om zulke privéinformatie openbaar te hebben. Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat onze retourafdeling je aanvraag in behandeling heeft genomen en dat zij hebben geschakeld met Samsung. Goed nieuws, we hebben vanuit Samsung bevestiging ontvangen dat je aanvraag is goedgekeurd! Je hebt hier ook een mail ter bevestiging over ontvangen, wel zo fijn! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! 🎄


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2024
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Mady1964, hopelijk heb je een fijn weekend gehad! Dat zijn inderdaad de juiste 4 cijfers, dank voor het delen! Plaats deze in het vervolg a.u.b. in je profiel, het is niet handig om zulke privéinformatie openbaar te hebben. Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat onze retourafdeling je aanvraag in behandeling heeft genomen en dat zij hebben geschakeld met Samsung. Goed nieuws, we hebben vanuit Samsung bevestiging ontvangen dat je aanvraag is goedgekeurd! Je hebt hier ook een mail ter bevestiging over ontvangen, wel zo fijn! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! 🎄

Hi Pharwin, ja het is opgelost,  helemaal top! Ook een hele fijne feestdagen gewenst! Groetjes,  Mady

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Mady1964 Dank je wel, komt helemaal goed! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen