Skip to main content

FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max
Toon eerste reactie

538 reacties

  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 17 september 2023

Zojuist telefonisch contact gehad. De order was we zichtbaar, ook dat er nog geen bevestiging was gestuurd. Doordat er niet binnen 24 uur was betaald was de order ook automatisch geannuleerd.

 

Mogelijk probleem: de aanvraag van het toestelkrediet i.c.m. deze dure telefoon... In jaren nog nooit problemen mee gehad, heel bijzonder dus. Enige optie bij Odido: toestel direct betalen. Toch nog eens kijken bij de concurrent.


nickerjan schreef:

Bij mij ging het om een verlenging , maar ik kan ook niet opnieuw bestellen dus daardoor lijkt er wel een order te zijn aangemaakt 

Bij mij het zelfde het gaat om een verlenging, en heb tot nu toe niks binnen gekregen van bevestigings mail. Heb toenstraks weer geprobeerd te bellen maar werd weer niet opgenomen na kwartier te hebben gewacht 


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 17 september 2023
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Bij mij ging het om een verlenging , maar ik kan ook niet opnieuw bestellen dus daardoor lijkt er wel een order te zijn aangemaakt 

Bij mij het zelfde het gaat om een verlenging, en heb tot nu toe niks binnen gekregen van bevestigings mail. Heb toenstraks weer geprobeerd te bellen maar werd weer niet opgenomen na kwartier te hebben gewacht 

Ik heb 1 uur en 11 minuten gewacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg. 


davesalesman schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Bij mij ging het om een verlenging , maar ik kan ook niet opnieuw bestellen dus daardoor lijkt er wel een order te zijn aangemaakt 

Bij mij het zelfde het gaat om een verlenging, en heb tot nu toe niks binnen gekregen van bevestigings mail. Heb toenstraks weer geprobeerd te bellen maar werd weer niet opgenomen na kwartier te hebben gewacht 

Ik heb 1 uur en 11 minuten gewacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg. 

Ik vind sinds dat alle zaken samen zijn gegaan is het echt een rommeltje heb altijd T-Mobile gehad nou de laatste 2 jaar tele 2 nooit problemen gehad. Het word Odido en niks wil meer werken 


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 17 september 2023

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 


nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 17 september 2023

Heel apart verhaal, en ook heel massaal want je hoort heel veel mensen die het zelfde probleem hebben . Soms vertellen ze je ook maar wat bij zo’n klanten service terwijl ze het zelf ook niet helemaal weten . Hoop dat deze problemen snel opgelost zijn want door dit soort gedoe zit je straks veel langer op je toestel te wachten dan nodig is . 


  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
  • 17 september 2023
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 17 september 2023

Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel en op de site staat dat je dan de betaling in de winkel moet voldoen dus het is nu een beetje een onduidelijke wirwar van verschillende ervaringen . Ik heb alleen het bevestigingsscherm gehad waarop stond dat alles in orde was maar daarna geen mail meer . 


Silliegirl schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 17 september 2023
Willie vd Bogaart schreef:
Silliegirl schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.


davesalesman schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
Silliegirl schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.

Ja maar hier op het forum staat ook dat het 48 uur kan duren en ik ben nu 53 uur aan wachten op iets van vervolg 


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 17 september 2023
Willie vd Bogaart schreef:
davesalesman schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
Silliegirl schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.

Ja maar hier op het forum staat ook dat het 48 uur kan duren en ik ben nu 53 uur aan wachten op iets van vervolg 

Ik zou morgen even bellen, waarschijnlijk is je order net als bij mij automatisch geannuleerd omdat er geen betaling is gedaan.


davesalesman schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
davesalesman schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
Silliegirl schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je geen bevestiging krijgt na betaling. Als het goed is krijg je binnenkort een mail om een afspraak voor levering te maken.

Ja maar hier op het forum staat ook dat het 48 uur kan duren en ik ben nu 53 uur aan wachten op iets van vervolg 

Ik zou morgen even bellen, waarschijnlijk is je order net als bij mij automatisch geannuleerd omdat er geen betaling is gedaan.

Dan ga ik dat proberen morgen 


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 17 september 2023

ik heb om 14;02 de email ontvangen en gister een sms dat ie besteld was maar nog niet voorradig (haal em in de winkel op) hopelijk zitten we bij de eerste batch lets see 


  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
  • 17 september 2023
Willie vd Bogaart schreef:
Silliegirl schreef:
Willie vd Bogaart schreef:
nickerjan schreef:

Maar hoe gaat het nu verder bij jouw , want ze stellen dat je order geanuleerd is . 
kan je weer een bestelling plaatsen of is dat nog steeds niet mogelijk . 

Als ik kijk bij bestelling status dan geeft ie aan dat ie niet gevonden word maar ik heb wel de mail van vrijdag dat ie goed is door gekomen en ik kan hem niet opnieuw bestellen terwijl ik zeker weet dat er niks mis is met mijn inkomsten en dat soort dingen en ik heb geen bericht gehad dat ie gecanceld zou zijn 

 Maar die mail is toch je bevestiging? Ik heb ook maar 1 mail gehad. “Bedankt voor je bestelling” met daarin de knop “betaal nu via ideal”. Betalen en dan is je bestelling te volgen. 

 

Huh, jij hebt echt een heel andere mail dan ik.. 


  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
  • 17 september 2023

Heb jij dan misschien ophalen gekozen ipv verzenden? 🤷‍♀️


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 september 2023

Als ik mijn bestelstatus wil checken staat er

”We konden je bestelling niet vinden.
Zoek opnieuw”

hebben jullie dat ook?


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 18 september 2023
Silliegirl schreef:

Heb jij dan misschien ophalen gekozen ipv verzenden? 🤷‍♀️

ik heb ophalen in de winkel ziet er ong het zelde uit alleen geen ideal link maar ze zeggen “openstaande bedrag betaal je in de shop”

 


Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 18 september 2023

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 september 2023
Seccie schreef:

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Kun je al zien wanneer de levering plaatsvind? Ik heb dit niet kunnen vinden. Ook nog geen mail gehad van PostNL 


Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 18 september 2023
Kyrah0106 schreef:
Seccie schreef:

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Kun je al zien wanneer de levering plaatsvind? Ik heb dit niet kunnen vinden. Ook nog geen mail gehad van PostNL 

Neen nog niet. 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 18 september 2023
Seccie schreef:

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Nice! Heb je de levering gepland via een mail die je hebt gekregen van PostNL of op een andere manier? Groet, 
Iskren 


  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
  • 18 september 2023
Seccie schreef:

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Hoe weet je dat levering ingepland is voor vrijdag? In mijn bestelstatus staat er nog “wachten op voorraad…” 


  • Debutant
  • 20 reacties
  • 18 september 2023

ik heb netjes een mail ontvangen met de bestelling (verlenging). ook een bestelnummer. Ik heb hiermee ook het restant bedrag voor aankoop toestel betaald (iDeal). 

Nu wachten op levering ;)

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen