Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen foutmelding


Beste,

Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen. Als ik het via mijn account probeer, krijg ik een foutmelding. Ik heb de benodigde gegevens in mijn profiel gezet. 

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@amarmasri, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik de aanpassing snel kunnen realiseren. Vanaf nu zullen de facturen van het nieuwe rekeningnummer afgeschreven worden! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Hey ​@amarmasri, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik de aanpassing snel kunnen realiseren. Vanaf nu zullen de facturen van het nieuwe rekeningnummer afgeschreven worden! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Hallo Odido,

ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit voor mij aanpassen voor het internet abonnement?

 

voor mijn mobiel abonnement is het wel gelukt.

 

groet,

simone Cober


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 2 april 2025

Hi ​@Simone.Cober, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van je huidige IBAN in je profiel willen zetten en je nieuwe IBAN bij: Info voor Moderator met de tenaamstelling erbij? Dan zal ik dit direct voor je aanpassen. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen