Skip to main content
Beantwoord

App werkt niet met Chromecast

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De App geeft deze tekst als ik probeer de TV content naar Chromecast te casten. Netflix,Spotify, VLC en radio Apps werken wel, waarmee een groot aantal verbindingsproblemen uitgesloten zijn. Het Chromecast type is: Model NC2-6A5. App versie 3.30.1.6    Iemand enig idee hoe dit probleem opgelost kan worden?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@CyberWim, welkom op onze Community!

Hier help ik je graag mee. Dit is inderdaad bij ons bekend en zou met een simpele handeling op te lossen moeten zijn. Je zit nu in portret modus, zou je eens in landscape modus willen gaan en dan proberen te casten? Dus groot scherm aanklikken en dan pas casten naar je Chromecast. Als het goed is moet dit werken, zo niet? Laat het mij dan direct weten, dan ga ik dat verder voor je onderzoeken! 

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Hi ​@CyberWim, welkom op onze Community!

Hier help ik je graag mee. Dit is inderdaad bij ons bekend en zou met een simpele handeling op te lossen moeten zijn. Je zit nu in portret modus, zou je eens in landscape modus willen gaan en dan proberen te casten? Dus groot scherm aanklikken en dan pas casten naar je Chromecast. Als het goed is moet dit werken, zo niet? Laat het mij dan direct weten, dan ga ik dat verder voor je onderzoeken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 april 2025

Bedankt dat je me wil helpen!  Nee, ook in landscape komt de content niet over.  Wat ook zeer vreemd is: de screenshot neemt ook de content, i.c. het beeld niet over. Dit gebeurt anders nooit. Wat ik nog niet had vermeld: Telefoon Samsung Galaxy S21  FE. Modem Zyxel T-56 . De andere media-apps voor de zekerheid nogmaals getest, werken goed via casten. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 990 reacties
  • 2 april 2025

Is het zo dat je in dat scherm een TV (cast device) moet kiezen… of zou op dit moment het casten al aan de gang moeten zijn?

Indien het laatste… hoor je dan wel geluid?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen