Regelmatig (ca 1x per week) moet ik mijn Odidi Klik&Klaar router rebooten omdat ik traag wifi heb (5Ghz Wifi) van ca 900 Mbps naar ca 3-30Mbps en ping/latency van 25ms naar 200+ms. Een reboot van mijn router lost het probleem elke keer op. Mijn vebinding wordt elke 24 uur gereset maar dat gebeurt bij mij 's nachts/ 'smorgens vroeg, ik heb hier geen last van.
Zojuist (28-jan 13:12) was het weer zover. Ik heb nu ook gekeken of hetzelfde probleem bedraad optreedt. Daar zie je ook verschil maar alleen in snelheid, latency blijft goed. Het lijkt dus echt een probleem in de router zelf te zitten en niet in de 5G verbinding met het Odido netwerk want bedraad haal ik nog acceptabele snelheden en latency.
Ik heb 2 extra wifi punten maar de onderstaande testen zijn uitgevoerd op een lokatie waar alleen rechtstreeks met de Router wordt verbonden.
Firmware: V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806
Ik heb hier al eerder over bericht in antwoorden bij andere gebruikers met ongeveer hetzelfde probleem. @Odido kunnen jullie eens kijken wat hier nu fout gaat (profiel is ingevuld)? Lost de volgende aangekondigde router firmware update dit probleem op?