Skip to main content
Beantwoord

probleem! klik en klaar

  • 20 maart 2025
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

  • Debutant
  • 3 reacties

hallo baal enorm heb klik en klaar aangeschaft werkte perfect en nu een snelheid van 3 g modem op verplaats voor het raam bijna door het raam gegooid maar heb een snelheid om te janken.

heb mijn vaste kpn opgezegd maar nu erg spijt.

klanten service gebeld maar dat was ook niets wat nu?

postcode gebied 5144 ae

 

alvast bedankt

Beste antwoord door walter.v.l

agab schreef:

hallo baal enorm heb klik en klaar aangeschaft werkte perfect en nu een snelheid van 3 g modem op verplaats voor het raam bijna door het raam gegooid maar heb een snelheid om te janken.

heb mijn vaste kpn opgezegd maar nu erg spijt.

klanten service gebeld maar dat was ook niets wat nu?

postcode gebied 5144 ae

 

alvast bedankt

 

Je zit net op de rand van een storing/onderhoud gebied. Dus nog even volhouden… Misschien kan je de router een slag draaien zodat hij een andere mast pakt?

 

Bekijk origineel

6 reacties

  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • 20 maart 2025

Router al een keer herstart (uit/aan)? Lost dat het snelheids probleem dan op?

Kijk op de storingskaart of er op je postcode voor mobiel werkzaamheden zijn https://www.odido.nl/netwerk/storing


  • Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025

gedaan en ook factory reset was ook zonde van de tijd maar bedankt voor je reactie goed weekeind

 


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • 21 maart 2025

Herstart is niet hetzelfde als factory reset….

 

Heb je na een herstart meteen slechte snelheid? Wat zijn de kleuren van de lampjes op je router? Maak je gebruik van de extra Wifi punten?


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2025
agab schreef:

hallo baal enorm heb klik en klaar aangeschaft werkte perfect en nu een snelheid van 3 g modem op verplaats voor het raam bijna door het raam gegooid maar heb een snelheid om te janken.

heb mijn vaste kpn opgezegd maar nu erg spijt.

klanten service gebeld maar dat was ook niets wat nu?

postcode gebied 5144 ae

 

alvast bedankt

 

Je zit net op de rand van een storing/onderhoud gebied. Dus nog even volhouden… Misschien kan je de router een slag draaien zodat hij een andere mast pakt?

 


  • Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025

hoi ben net pas weer ingelogd heb het modem al diverse keren verplaats maar blijft rennen of heel lang stilstaan moet even kijken wat ik ga doen alvast bedankt voor de reactie

 


  • Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025

ps ben terug gebeld door de klanten service die kwam met het verhaal van werkzaam heden in de buurt aan een ander gelegen gebouw waar de mast op staat en de mast zou last hebben van de hoogwerkers cq hijskranen die heen weer zwengelden maar de storing is ook in de avond!! dus dan lijkt het me geen hijskranen die dan aan het zwiepen staan. wel een heel sterk verhaal!!

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen