Goedemiddag,
Ik maak gebruik van een Klik&Klaar modem (in de woonkamer) + een wifi-punt (in de werkkamer). Beide apparaten heb ik ingesteld volgens de instructies en geven aan online te zijn. In de werkkamer ben ik verbonden met het wifipunt met zowel mijn laptop als soms mijn telefoon/tablet. Hier ervaar ik geen enkel probleem en is de verbinding behoorlijk stabiel. Echter, als ik naar de woonkamer ga en hier verbonden wordt met het modem, valt na enkele seconden (of soms minuten) de verbinding weg. Mijn telefoon geeft aan wel verbonden te zijn, maar geen internet te hebben. Pas na opnieuw opstarten van het modem werkt het internet weer even, waarna het wederom wegvalt. Het lijkt wel alleen aan het wifi te liggen, want de tv in de woonkamer is bedraad aangesloten met het modem, en deze heeft dan wel gewoon internet als telefoons en laptops geen internet hebben. Ga ik vervolgens met mijn apparaat weer richting het wifipunt, herstelt te verbinding zich weer.
In een ander topic zag ik dat wpa3 mogelijk de boosdoener was, dus heb ik dit overgezet naar wpa2, maar dit helpt helaas niet.
Zijn er nog andere oplossingen om dit probleem te verhelpen?