Skip to main content

Klik&Klaar wel verbonden met modem, geen internet

• 28 november 2024
  • 37 reacties
  • 1145 Bekeken

Toon eerste reactie

37 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 8 februari 2025

Hoi ​@MPruntel, super bedankt! Kan je alleen nog controleren welke firmware er op dit moment draait op het modem? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 7 maart 2025

Is het mogelijk om ook mijn modem te upgraden naar de laatste firmware versie? Wordt ondertussen een beetje gestoord dat mijn laptop en telefoons continue verbindingsproblemen hebben. Mijn huidige firmware is V1.00(ACJG.0)NR53_b7D0528.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13497 reacties
  • 10 maart 2025

Hey ​@Mojag, welkom op onze Community! 

Daar kan ik je zeker bij helpen, zou je alleen jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en ervoor zorgen dat jouw modem geupgrade wordt naar de nieuwste firmware!

Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Mojag, welkom op onze Community! 

Daar kan ik je zeker bij helpen, zou je alleen jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en ervoor zorgen dat jouw modem geupgrade wordt naar de nieuwste firmware!

Hi ​@Tommie van Odido,

Bedankt voor je reactie, alle extra info staat nu in mijn account.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13497 reacties
  • 11 maart 2025

Hey ​@Mojag, dank voor de informatie. De upgrade naar de B9 loopt as we speak! 

Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

@Tommie van Odido Update is gelukt, ik ben benieuwd. 😉

In ieder geval alvast bedankt voor de snelle service!

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 155 reacties
  • 11 maart 2025
Mojag schreef:

@Tommie van Odido Update is gelukt, ik ben benieuwd. 😉

In ieder geval alvast bedankt voor de snelle service!

De b9 lost vooral problemen met extra wifi punten op. Heb je straks nog steeds connectie problemen zet dan je wifi kanalen voor 2.4 GHz en 5 GHz vast via de admin website 192.168.1.1

Ze staan op automatisch en bij mij gaf het veelvuldig switchen van kanaal door de router veel connectie problemen bij mijn apparaten. Gebruik een wifi scanner om het juiste kanaal te vinden en zorg dat je uit het 5 GHZ DFS bereik blijft.

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 155 reacties
  • 16 maart 2025

@Mojag Gaat het nu beter?

Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 16 maart 2025

Gaat helemaal perfect nu. Laptops en telefoons blijven nu gewoon ingelogd op wifi. 😀

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 maart 2025

@Tommie van Odido Hoi Tommy, ik heb denk ik precies last van dezelfde problemen zoals een aantal keer hierboven aangegeven. Als ik mijn extra wifi punt aanzet werkt de wifi vanuit de modem niet meer. Erg frustrerend, ik heb de volgende firmware: V1.00(ACJG.O)NR53_b7D0528. En los daar van vliegt de modem er erg vaak uit en moeten we hem resetten om internet terug te krijgen. Ik hoop dat je kan helpen! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 maart 2025

@Tommie van Odido 

Hoi Tommie, ik heb helaas hetzelfde probleem als hierboven aangegeven. De firmware staat in mijn account. Kun je mij ook helpen? Ik word er nu constant uitgekickt...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13497 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi ​@Pat.T & ​@Derekvanhaaster, welkom op onze Community!

Dat kunnen we zeker, ik heb beide modems opgegeven voor de update. Deze zal vandaag nog worden uitgevoerd. Let op, het internet valt dan een paar minuutjes weg tijden het updaten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen