Skip to main content

Klik en Klaar simkaart niet actief

  • 16 november 2024
  • 35 reacties
  • 1756 Bekeken

Toon eerste reactie

35 reacties

  • Doet lekker mee
  • 11 reacties
  • 19 november 2024
Pjotr1969 schreef:

Is de 14 dagen bedenktijd na ontvangst vh modem of na de aanvraag?

Dat is me even niet duidelijk. Ik vermoed nadat je de overeenkomst bent aangegaan, dus niet na levering.

 

Hier en daar klinken hoopvolle berichten, helaas werkt het vanavond nog niet en wil ik het wel een kans geven.



Ja aanstaande zaterdag is het 14 dagen dus voor die tijd beslis ik.


update 19 november, werkt nog steeds niet.

 

andere sim van KPN geprobeerd in Odido modem en werkt direct 😂


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 december 2024

Ik hoop, dat er hier een moderator mee leest, maar vandaag met DHL het klik en klaar modem ontvangen, zonder een track en trace vooraf.

Bij Odido zal in hun systeem dit (nog) niet verwerkt zijn vrees ik, want simkaart is niet actief.

Kan een moderator of ander service persoon via hier meekijken/oplossen?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 16 december 2024

@PeterValkis Super fijn om te lezen dat je het Klik&Klaar modem in huis hebt. Geweldig! 😀

Sorry dat je de track & trace code hiervoor niet hebt ontvangen. Gelukkig is het goed gekomen. 

Ik ben uiteraard meteen voor je gaan kijken, want ik snap goed dat je graag gelijk gebruik maakt van jouw nieuwe 5G modem! De simkaart is geactiveerd en je abonnement gaat per vandaag in. 

Heb je de simkaart wel in de simkaart tray? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 december 2024
Teresa van Odido schreef:

@PeterValkis Super fijn om te lezen dat je het Klik&Klaar modem in huis hebt. Geweldig! 😀

Sorry dat je de track & trace code hiervoor niet hebt ontvangen. Gelukkig is het goed gekomen. 

Ik ben uiteraard meteen voor je gaan kijken, want ik snap goed dat je graag gelijk gebruik maakt van jouw nieuwe 5G modem! De simkaart is geactiveerd en je abonnement gaat per vandaag in. 

Heb je de simkaart wel in de simkaart tray? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

Ja, het geheel is inmiddels actief! Dankjewel!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 16 december 2024

Super, fijn dat het werkt. Ik zou zeggen geniet er van! 😀


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 december 2024

"

Ingangsdatum abonnement
Je 5G-modem wordt geleverd op 27-12-2024. Dan start ook je Klik&Klaar internetabonnement.

"Vandaag geleverd, maar SIM niet actief...

 

Dan hoop ik dat mijn SIM-kaart ook door een moderator wordt geactiveerd.

Als ik het zo lees, lijkt me bellen niet zo'n voor de handliggende optie ;)

 

Alvast bedankt!

 

@Teresa van Odido 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 31 december 2024

Hi ​@jlnd, wij kunnen de simkaarten niet handmatig voor je activeren. Wel is het zo dat ze binnen 48 uur automatisch geactiveerd worden na het moment van leveren. Ik verwacht dan ook dat deze morgen geactiveerd wordt. Hou je me op de hoogte? 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 januari 2025

Hi ​@Nora van Odido 

Helder, en ik begrijp het.

Maar de sim is nog steeds niet actief. Kun je eens kijken naar de status? En me laten weten waarom deze nog niet geactiveerd is?

Alvast bedankt!


  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 5 januari 2025

Misschien kan ik licht in de duisternis brengen… Bij de Odido shop gaven ze aan dat er in het weekend niet geactiveerd wordt en dat dit nog iets van de oude systemen zou zijn. 
 

dus je verkoopt iets wat klik & klaar heet, maar niet kik en klaar is. 
je verkoopt een activatiedatum die in het weekend valt en zet niets op de website of in de gebruiksaanwijzing waardoor iedereen gaat bellen, langs de winkel gaat of het pakket gewoon terugstuurt. Lancering niet helemaal goed verlopen vermoed ik… 

 

is jullie opgevallen dat op het modem sluitinkje staat: nanosim en dat er alleen een microsim in past? Nog zoiets ondhandigs. 
 

ben benieuwd of mijn pakket morgen werkt. Fingers crossed..


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 januari 2025

Nou, bijna een maand nadat het abbonnement in zou gaan is het gelukt. Was bijna Klik & Klaar mee… maar dankzij de volharding van het webcare team (via X) is het gelukt. Er is verbinidng 😎

Oorzaak: "Zo te zien is er niets mis met je simkaart, maar gaat er wel iets fout met het activeren van je abonnement. Dit is de reden dat je op dit moment je modem niet kan gebruiken. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik heb direct onze technische specialisten voor je ingeschakeld, zodat zij het issue verder voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Dit kan 13 kalenderdagen duren.

Dat was 11 dagen geleden, dus die plannig klopt precies ;)

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen