Skip to main content
Nieuw

Geen internet, power lamp Zyxel T-56 knippert

Vanaf 04:00 vandaag hebben wij te maken met een internetstoring waarbij glasvezel/wifi het niet meer doet. Op de Zyxel T56 modem knippert het power lampje en brandt de lamp voor 2.5g wlan, de rest brandt niet. Wat nu? Modem reset geeft geen oplossing.

4 reacties

• 0 reacties
  • 3 maart 2025
Jansemx8 schreef:

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1775 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Jansemx8,

Welkom op de Community!

Omdat je dit topic in de ideeënrubriek hebt geplaatst, is er nog geen antwoord op gekomen, maar beter laat dan nooit. Er is een nieuwe firmware-update voor de T-56 uitgestuurd die sommige routers onbruikbaar maakt. Omdat het om een beveiligingsupdate ging, was er haast bij en hebben ze hem misschien iets te snel uitgerold. Hoe het nu verder gaat, kan ik je niet vertellen, want als de router niet opstart, is hij ook niet bereikbaar voor Odido om het op te lossen. Het is niet uit te sluiten dat ze voor iedereen die hier last van heeft een nieuwe moeten sturen. Ik kan je alleen aanraden om onderstaand topic in de gaten te houden.

• 32 reacties
  • 5 maart 2025
TMTV schreef:

Hoi ​@Jansemx8,

Welkom op de Community!

Omdat je dit topic in de ideeënrubriek hebt geplaatst, is er nog geen antwoord op gekomen, maar beter laat dan nooit. Er is een nieuwe firmware-update voor de T-56 uitgestuurd die sommige routers onbruikbaar maakt. Omdat het om een beveiligingsupdate ging, was er haast bij en hebben ze hem misschien iets te snel uitgerold. Hoe het nu verder gaat, kan ik je niet vertellen, want als de router niet opstart, is hij ook niet bereikbaar voor Odido om het op te lossen. Het is niet uit te sluiten dat ze voor iedereen die hier last van heeft een nieuwe moeten sturen. Ik kan je alleen aanraden om onderstaand topic in de gaten te houden.

Weet niet hoe jij aan deze extra info komt? Zou mooi zijn als ze dit breder communiceren. 

• 0 reacties
  • 5 maart 2025

Excuus, ik zie het nu. Dank voor het antwoord. Wat mij betreft mag dit topic verwijderd worden!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen