Hoi TMV, van harte welkom op de Community en tof dat jij en je man allebei voor de Samsung Galaxy S25 zijn gegaan! Ik snap volkomen dat jullie de Watch7 actie hierbij willen claimen en ik help jullie hier graag bij. Je hebt twee keer hetzelfde ordernummer gestuurd, maar geen zorgen, ik heb de ander ook gevonden en beide bestellingen bekeken. Jullie hebben allebei recht op de actie, dus dat komt sowieso goed. Ik zie dat jullie hebben gekozen voor ophalen in de shop. De kassabon kan je in dit geval meesturen bij je registratie. Maak je hier een duidelijke foto van waar ook de datum (van ophalen) goed te zien is? Dan moet 'ie gewoon goedgekeurd worden. Probeer het nogmaals via deze pagina.
Stel dat de aanvragen worden afgekeurd, neem dan allereerst met Samsung contact op en stuur desnoods nogmaals de kassabon mee. Ik merk dat veel klanten via WhatsApp het beste geholpen worden. Zij kunnen dan direct kijken waarom de aanvraag is afgekeurd. Zij kunnen dit direct voor je oplossen of ze vragen je de aanvraag opnieuw te doen. Mocht het dan nog niet goedgekeurd worden, laat het mij dan weten. Ik ontvang dan graag een screenshot met de reden van afwijzing vanuit Samsung. Ik kan dan altijd nog contact met ze opnemen, maar ik denk niet dat dit nodig zal zijn hoor.
Ik hoor het graag van je! đ