Ik ben al vanaf 9augustus bezig met het laten verwijderen van mijn bkr registratie en ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd.
Had nog een bedrag €300 euro staan van een lopend telefoon abbonement, maar die heb ik betaald en daar ook bevestiging van gekregen, elke dag gebeld waarom die bkr melding nog steeds zichtbaar is, wat echt heel erg kut is, want mijn bank kan daardoor geen akkoord geven op mn hypotheek verhoging. Ik heb mijn situatie iedere dag uitgelegd op nieuw en soms aan dezelfde persoon, volgens medewerkers is ie al door gegeven aan het bkr maar ook daar heb ik nu contact mee en die zeggen dat zei zelf een bkr afdeling hebben die dit moeten verwijderen, niemand bij odido kan mij helpen blijkbaar, en de afdeling bkr die ik ook meerdere keren heb gemaild reageren niet..
Dit vreet echt aan me, want je staat zo machteloos tegenover zon kut organisatie..
Ik ben ook van plan om mijn abbonementen die ik heb lopen, ook tv internet bellen en mobiel bellen, bij een andere provider onder te gaan brengen, want dit is echt zo schandalig..!