Skip to main content
Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet meer


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Visual Voicemail  werkt niet meer, ik heb hem geprobeerd opnieuw in te schakelen door abonnement te stoppen en weer aan te zetten, en netwerk setting te resetten zo als gesuggereerd maar dat werkt allemaal niet.

Beste antwoord door Asp666

Nog een kleine aanvulling, ondertussen al weer 2 medewerkers verder, de laatste gaf aan dat er een troubleschoot lijst afgewerkt moet worden, dus de volgorde van bovenstaande stappen worden x op x doorlopen. maar de laatste medewerker wist meer en het is opgelost dmv de volgde stappen:

  • netwerk instellingen gereset
  • wachtwoord opnieuw ingesteld  (bel 1233 dan keuze 3 dan 1)
  • en een bericht sturen naar  72436 met de tekst STATE

daarna werkte binnen enkele seconden alles perfect!

 

Bekijk origineel

42 reacties

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 25 mei 2021

Hoi @stefmail,

Is er misschien iets anders veranderd, zoals een nieuw abonnement, nieuwe telefoon of een nieuwe/andere simkaart? Dit kan namelijk ook nog wel eens effect hebben op Visual Voicemail.

Maak je op dit moment gebruik van een eSIM of dual simkaart? Heb je misschien een hotspot op jouw telefoon die je in gebruik hebt? Als dit niet het geval is zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik kijken of aan onze kant alles in orde is voor het gebruik van Visual Voicemail.

Ik hoor graag van je of het is opgelost en anders help ik je natuurlijk graag verder!


  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 13 juni 2021

Hier hetzelfde. Drie medewerkers klantenservice gehad en nog niet opgelost. Berichten verschijnen niet én komen heel laat binnen (als ik bel). 
Heel graag hulp. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 juni 2021

Tot nu hebben ze het niet opgelost, heb het maar uit gezet anders kost deze niet werkende “service”  €2


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 13 juni 2021

Hi @dinah1 

Zou je je netwerkinstellingen kunnen herstellen en laten weten of het dan wel werkt. Mocht het niet werken kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip delen waarop je problemen ervaart met Visual Voicemail? Dan zet ik het door naar onze technische specialisten en gaan zij dit verder onderzoeken. 

Ik hoor graag van je!


  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 13 juni 2021

Afgelopen vrijdag twee voicemails17.18 uur, 11.54 ook. Staan er niet in, ik ben al gewend zelf de voicemail te bellen, maar dan nog: die van 11.54 staat er dan pas uren later in.

Verder terug kom ik even niet.

Ik heb de afgelopen maand 54 minuten aan de klantenservice besteed en het is nog steeds niet opgelost. Soms doet de vv het even, maar dan weer niet. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 juni 2021

Hi @dinah1 

Dankjewel voor je voorbeelden. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling en ik verwacht dat je binnen 7 werkdagen een terugkoppeling krijgt. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 juli 2021

Ik had ook het probleem dat visual voicemail niet werkte. Netwerk hersteld, klantenservice gebeld etc 

Ik kwam er uiteindelijk achter dat mijn data roaming uit stond. Nadat ik deze weer had ingeschakeld was bij mijhet probleem opgelost. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 juli 2021

@stefmail @dinah1 Is dit opgelost voor je? ik heb hetzelfde probleem.

 


  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 22 juli 2021

Hoi

 

Nee, lukt ze al sinds mei niet. Heel frustrerend. Ik wacht nu weer af.

Moet nu 1233 bellen en het idiote is dat daar steeds gezegd wordt dat mijn mailbox de maximale capaciteit heeft bereikt.

 

Ik ben zover dat ik aan overstappen denkt terwijl ik al sinds 2004 bij T-mobile zit. Klantenservice is niet pro-actief, gaan me niet bellen om te checken of het nu wel goed is, hierdoor steeds een andere, steeds opnieuw een steeds langer verhaal uitleggen. Ben echt wanhopig.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 23 juli 2021

Hi @dinah1 

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Weet dat onze technische specialisten druk bezig zijn om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat dit snel wordt opgelost!


  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 23 juli 2021

Het duurt al sinds mei.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 augustus 2021

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

 

Ondertussen van alles geprobeerd:

  • Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 september 2021

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 september 2021
Hajar schreef:

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Hi!

 

ik heb een prima internet verbinding zowel via wifi als 4g. Daarnaast heb ik geen dual sim, en heb ik de laatste ios update! 
 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 september 2021

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 september 2021
Hajar schreef:

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Bedankt Hajar.

 

Krijg ik terugkoppeling via hier of mail? Daarnaast; ik heb nu een maand gratis visual voicemail, wordt die dan verlengt aangezien ik dat niet kan gebruiken op het moment.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 september 2021

Hi @trumanbryan 

Zij nemen zelf contact met je op en vertellen je meer over de maand gratis Visual Voicemail. Ik verwacht dat het goed gaat komen.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 september 2021

ik heb het zelfde probleem is eigenlijk begonnen na het overzetten naar het nieuwe voicemail systeem .

Heb al van alles geprobeerd netwerk instelling gereset .

Wachtwoord Voice mail opnieuw ingesteld.

Telefoon is up to date aantal keren opnieuw gestart niks helpt.

Contact met klanten service gehad die hebben voicemail uit en aan gezet maar dat helpt ook niet.

Krijg te horen dat ik bij apple moet zijn tja.

Misschien moet ik eens kijken bij kpn en mijn 4 abonnement daar onderbrengen. 

Slechte service t mobile om te zeggen dat ik bij apple moet zijn met mijn probleem.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 september 2021

Hi @richardvb 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail?  Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet. Is je toestel voorzien van de laatste update? 

Ik hoor graag van je!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 september 2021

Hoi Hajar

Ik heb geen dual sim.

Heb een goede internetverbinding .

Ja toestel is voorzien van de laatste update.

Ik krijg zelfs geen sms berichten van t mobile binnen

Heb ingesteld nu tijdelijk dat ik een sms bericht moet krijgen bij een voicemail maar die krijg ik dus ook niet.

Word nu wel gebeld door de voicemail bij een bericht maar dat heb ik niet aan staan.

het probleem zit toch echt aan jullie kant .

Wat mij betreft mag je heel die Voice mail resetten dan stel ik alles wel opnieuw in.

Dit kost mij gewoon geld als ik niet weet dat een klant iets heeft ingesproken.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 september 2021

Hi @richardvb 

Kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar de technische afdeling.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 september 2021

Hoi, is er inmiddels al een oplossing voor het niet ontvangen van sms-berichten van voicemails gevonden? 

Bij mij is ook het volgende al gedaan:

  • meest recente software update
  • dataroaming aan + wisselgesprek aan + wisselen tussen data aan
  • netwerk instellingen gereset
  • voicemail aan/uit gezet en nieuwe welkomsttekst ingeschakeld
  • Visual voicemail aangezet (werkt ook niet)
  • Wachtwoorden hetzelfde gezet in Voicemail

Ik heb dual sim (iphone 11) van T-mobile Esim en KPN fysieke simkaart. Ik heb een goede internetverbinding. Van de fysieke simkaart van KPN ontvang ik wel melding van voicemailberichten. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 september 2021

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 september 2021
richardvb schreef:

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 september 2021
jessdej schreef:
richardvb schreef:

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 

Nee helaas heb ik de naam niet genoteerd.

Misschien kan je gewoon doorverwijzen naar mijn probleem omdat het bij opgelost lijkt te zijn.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen