Hey @R.u.b.e.n. dank voor de screenshot! Het zou ook aan HBO Max kunnen liggen, je kunt altijd navraag bij hen doen. Wellicht speelt er wel iets (wat op dit moment bij ons niet bekend is). Als HBO Max aangeeft dat het zou moeten werken en vanuit hun kant alles goed staat, zou je dan voor mij het volgende willen doen:
1. Gebruikte je toevallig eerder de app van de streamingdienst? Waarschijnlijk zit daar nog oude data in dat het koppelen verstoort.
Verwijder de app van de streamingdienst.
Daarna kan je de app opnieuw downloaden.
2. Download de meest recente update van
- de Odido App en
- de app van de streamingdienst
3. Ik zie dat je het probeert via je telefoon. Zou je kunnen proberen te koppelen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt?
Stappen om te koppelen:
1. Kies in je account voor je eigen abonnement
Klik boven op Abonnement, en scroll naar beneden, daar staat bij de Extra een knop 'Beheer'.
2. Klik op Beheer om op de HBO Max instellingen pagina te komen.
Directe link: www.odido.nl/my/abonnement/hbomax-instellingen
3. Klik op de knop om je account te koppelen
Een webpagina van HBO Max opent. Daar kun je inloggen met je bij HBO Max account.
4. Na het inloggen worden de accounts automatisch gekoppeld, en verloopt de facturatie voortaan via Odido.
Laat je weten of het hiermee lukt? Zo niet, dan zal ik direct een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het verder kunnen onderzoeken!