Skip to main content
Beantwoord

levering smartwatch

• 19 November 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Hi heeft iemand enig idee wanneer je een bericht krijgt van de smartwatch die je cadeau krijgt bij de Samsung s24 ultra? Formulier is ingevuld en opgestuurd,  4 weken geleden,  maar geen reactie. Duurt dat lang of zijn ze mij weer eens vergeten? Zolas met de levering van mijn telefoon 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Mady1964, als je het formulier bij Samsung hebt ingevuld en deze is goedgekeurd, streven zij ernaar om de Watch binnen 6 weken naar je op te sturen. Zij gaan over de verwerking en levering van deze actie. Voor vragen hierover kun je het beste bij hen terecht. Zelf denk ik dat het nog eventjes wachten is, maar je kunt het altijd bij hen navragen! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 2680 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2024

Hi ​@Mady1964, als je het formulier bij Samsung hebt ingevuld en deze is goedgekeurd, streven zij ernaar om de Watch binnen 6 weken naar je op te sturen. Zij gaan over de verwerking en levering van deze actie. Voor vragen hierover kun je het beste bij hen terecht. Zelf denk ik dat het nog eventjes wachten is, maar je kunt het altijd bij hen navragen! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen