Skip to main content
Beantwoord

iPhone 14 Pro verkeerde kleur besteld

• 15 September 2022
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

• is een Master Poster
  • 16 reacties

Hi, ik heb iphone 14 pro gold besteld en ik ga deze ophalen in t-mobile winkel, ik wil een andere kleur hebben, namelijk paars. Kan ik dat gelijk in de winkel doen en een andere kleur te krijgen?

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Adam91z ,

In dit topic Faq en levertijden staat de informatie die je nodig heb.
Onder het "kopje” ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/ geheugen of type besteld.

Bekijk origineel

5 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+8
  • Odido Superuser
  • 1240 reacties
  • Antwoord
  • 15 september 2022

Hallo @Adam91z ,

In dit topic Faq en levertijden staat de informatie die je nodig heb.
Onder het "kopje” ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/ geheugen of type besteld.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 15 september 2022

Ik heb de winkel gebeld maar het is niet gelukt en ze nemen nooit aan, ik ben op dit moment op vakantie ik wil gelijk mijn bestelling annuleren.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Adam,

Zet even je 06-nummer in je profiel, dan kijken we graag met je mee of wij de order nog voor je kunnen annuleren.

Groetjes,

Marciano

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 15 september 2022

Mijn broer is geweest bij Tmobile winkel en hij heeft het voor mij laten annuleren. Ik vraag me af of iphone 14 pro paars morgen op voorraad is in Arnhem of Nijmegen winkels.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8106 reacties
  • 15 september 2022

Dit soort dure toestellen zijn nooit op voorraad. Sinds de vele overvallen op telecom winkels worden dure toestellen alleen na bestelling naar een winkel gestuurd om op te halen. Dus zet opnieuw een bestelling via de website in gang met ophalen in die winkel. Dan krijg je bericht zodra hij daar is aangekomen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen